FRAVÆR AV ENERGIER

Det er mye å lære når man har startet den åndelige reise

Det vil si, hvis man ønsker det

Jeg er jo en liten hobbyforsker og elsker å fundere på ting jeg ikke forstår

En del av de spørsmålene jeg undres over, skriver jeg om

En av de sakene jeg lurer på er fravær av energier

 

Når man først har begynt å kjenne energiene på kroppen, blir man litt avhengig

Det er god følelse

Ihvertfall for meg, jeg kan jo ikke tale for andre

Når alt fungerer, er jeg avslappet

Jeg har en fred inni meg

Jeg er i flyt

Det vil si at alt har en tendens til å legge seg tilrette for meg

Energiene føler jeg som en tyngdefølelse i kroppen

En behagelig, rolig avslappethet

Noen ganger kommer det som en varme i skuldrene og så brer det seg til resten av kroppen

 

 

 

Av og til merker man så et fravær av disse energiene

Man har kanskje en klump i magen

Man bekymrer seg mer

Små bagateller blir til store utfordringer

Man blir rastløs, føler seg utilpass

Jeg får ikke til å skrive når dette fraværet kommer

Noen ganger varer det kun en dag eller to

Andre ganger kan det gå et par uker

 

Når man så kjenner energiene komme tilbake er det sykt deilig

De er nok ikke borte, jeg tror ikke det

Det er nok bare oss selv som går litt ut og inn i bevisshet

Jeg tror og det er for  å lære

Lære hvordan ting fungerer

Hvordan det kjennes ut fysisk på kroppen

Deilig er det når de er tilbake

Da er alt lett og deilig

I dag

 

 

2 kommentarer
    1. Akkurat sånn har jeg også det….. Det var godt beskrevet. Av og til tenker jeg “hjelp nå har jeg mistet meg selv, nå er jeg tilbake der jeg ikke vil være” Men så glir jeg inn i en god følelse av å være bevisst og det er nydelig. Da er jeg ikke så redd lengre. Det hjelper meg å omgåes med sjelesøstre eller bare være ute i naturen. Ha en fin og glad søndag! 🙂

    2. lulltove: Ja, det hjelper å være sammen med andre, for da drar man energiene litt opp igjen:) Men ofte tror jeg det er noe vi skal lære når vi er nede for energiene virker enda sterkere og opplevelsene også , når man da kommer opp igjen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg