STÅ I KRAFTEN DIN

Stå i kraften din!

Tiden er inne for å slippe frem den egentlige du. Aldri mer gjøre seg selv mindre for at andre skal slippe å føle seg liten. Aldri mer gjøre seg selv større for at andre ikke skal se frykten din. Tiden er inne for å fortelle deg selv at langt der inne ligger din egen kraft som er klar til å løfte deg til nye høyder. Gjør det i kjærlighet til deg selv og livet.

-Sissel R

http://livsfokus.com/2013/11/14/en-sekt-i-grenseland/

 

Ikke tro på noe uansett hvor du leste det, uansett hvem som sa det,

uansett om jeg har sagt det –

hvis det ikke stemmer overens med din egen fornuft og din egen forstand

Ja, det var et sitat fra Buddha

 

Er ikke det et merkelig utsagn

Særlig fra en som uttaler seg om både det ene og det andre

Skal dere ikke tro på meg

Nei, ikke hvis det ikke høres fornuftig ut inni deg

Ikke hvis din egen forstand sier at dette er feil for deg

 

Uansett hvem som sier noe til deg, ikke tro på det før du har vurdert det

Jeg har det siste året tatt mer og mer i bruk healingevnene mine

Jeg har mer og mer tro på at healing virker på oss mennesker

Hele veien dit jeg er nå har jeg hatt føttene på jorda og vært skeptisk

Jeg vil nemlig kjenne etter inni meg om dette er riktig

Hodet kan lure meg trill rundt

Hodet mitt kan få meg til å tro på både den ene og den andre

 

 

Det er derfor viktig å komme i kontakt med kraften inni deg

Den som sitter langt inni kroppen et sted og vet hva som er riktig

Hodet vårt svirrer hit og dit og tror på mye rart

Sjelen inne i kroppen din , den vet når noe er riktig eller galt

Det er der du finner din ekte kraft

 

Når du tar i bruk denne kraften da er du ikke lett å lure

Kommer du opp i en konflikt, kan du kjenne etter hvordan det føles

Føles noe feil, ja da skal du ikke gå for det

Da skal du ikke tro på det

Du skal stå fjellstøtt og vite at jeg må gjøre det som er riktig

Da får det heller storme litt rundt meg

Det er aldri noe vondt når du tar i bruk din egen kraft

Det er gode krefter det er snakk om

Hvis det du tror er nedbrytende eller skadelig på noe vis, da er det ikke din kraft

Da er det hjernen din som er på ville veier

 

 

Hvor ofte har du ikke hørt at du selv eller noen sier at de visste egentlig at det var galt

De visste det inni seg at det var noe de ikke burde si eller gjøre

Og så ble det feil

Stemmen inni oss sa det, men vi lyttet ikke

Den stemmen er det du skal høre mer på

Det er en god stemme, den er snill og velmenende men kan være streng også

Den kan si at du skal sette grenser for deg selv

Du skal ikke finne deg i å bli dårlig behandlet

Du er mer verd enn som så

Ikke la deg tråkke på, men stå opp for deg selv

 

Hvis du vil lære deg selv å kjenne, så begynn å øve

Begynn å kjenne etter magefølelsen din når du er oppe i situasjoner

Begynn i det små, føl deg frem, ta små skritt

Det tar litt tid å lære seg å kjenne denne stemmen

Når du har lært det får du det bedre med deg selv

Du blir tryggere, du blir mer glad i deg selv

Du respekterer deg selv på en annen måte enn før

Du ser hvilken visdom du bærer inni deg

Du ser hvor sterk du kan være

Stå i kraften din

I dag

 

14 kommentarer

Siste innlegg