AV OG TIL BLIR JEG SATT UT, AV UNDRING

Mye er tilfeldigheter i livet, det er jeg fullstendig klar over, eller er jeg det

Er det noe som er tilfeldig

Tja jeg lurer

Jeg er ihvertfall mer og mer sikker på at følger vi stemmen inne i hjertet vårt, ja da blir vi ledet til mye spennende

 

Jeg har fått et hjertebarn

Lillasjelsiden min på facebook

www.facebook.com/Lillasjel

Jeg tenkte at kun å dele bloggen min der ble kjedelig i lengden

Jeg liker jo også å nå ut til flere

Først startet jeg med å dele andres også når det kommer min vei og føles riktig

Jeg la og ut fine bilder jeg fant på nettsider

 

Etter en stund kom ideen om å lære meg å lage egne bilder

Bilder ingen andre har hatt på trykk før

Vakre bilder

Nå er ikke jeg noen superfotograf, men det er mange av mine fbvenner

Jeg har fått låne bilder av dem som jeg legger tekst på

I tillegg har jeg  samarbeid med to kunstnere, håper å få flere etterhvert

 

Så kommer vi til tilfeldig eller ei

Når jeg skal legge tekst til et bilde da lar jeg intuisjonen lede meg

Jeg leter der det føles riktig,  jeg blar i bildene og tenker at akkurat dette skal brukes i dag

Så leter jeg etter tekst, enten dukker den opp  i eget hode eller jeg finner det andres steder, bøker osv

Ofte kommer akkurat den teksten som føles riktig poppende frem

 

I dag har jeg ryddet et rom, det skal bli nytt healingrom

Da fant jeg et bokmerke med en adresse til en  nettside med dikt

Jeg går inn der og kikker litt og tenker at hm, her var det mye rart som jeg ikke føler noe for

Likevel noen timer senere, går jeg inn der på nytt

Jeg finner en tekst og tenker “hvilket bilde skal til denne teksten”

En stemme sier, gå til Tone sin side, hun har lagd en mappe til meg med vakre bilder

Det er det forresten flere som har gjort og jeg er veldig takknemlig

Folk er snille og rause og det gleder meg stort

 

Jeg har ikke kikket i Tones bilder etter at hun la ut mappen

Jeg går inn på albumet og det første som slår meg er bildet

Helledussan sier jeg, går det an

Er det tilfeldig

Hvilket blde kunne passe bedre til teksten

Det er så herlig

På denne måten skal det lages mange flere bilder utover vinteren

Vakre bilder som gleder sjelen

Fra Lillasjel

I dag

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg