ÅNDELIGE BARN

 

 

Det er en ny verden vi begynner å trå inn i når det gjelder åndelighet

Nå er det lov å snakke om både healing og også mer og mer kontakten med energiene fra den andre siden

Åndenes makt er nok et program som har fått mange til tro at det faktisk er sånn at energiene våre består

I og med at vi har åpnet mer opp sansene våre, blir det lettere for barna å komme etter

Barn har jo bestandig vært mer åpne enn vi voksne

Alle er født med mange flere sanser og evner til å fornemme energier, men vi stenger av de fleste av oss

Dette vil nå endre seg i tiden som kommer

Flere og flere barn får lov til å være åndelige

Det skulle jo og bare mangle, for mennesket er åndelige vesener, mye mer enn hva man har trodd før

 

Jenta som jeg her vil fortelle om hadde mareritt

Hun våknet hver natt og gråt og hun var så redd

Hun var så redd for branner

Hun var og veldig redd for mammaen sin, at hun skulle miste mammaen sin

Jenta var full av frykt

I det jeg gir henne healing for å døyve frykten i henne, kommer bildene

Eller rrettere sagt ordene, jeg får ned budskaper mer med ord, enn med bilder, ihvertfall i dag

 

Jeg får følelsen av at det er ikke denne lille pikens angst vi har med å gjøre

Jeg senser at det har vært en brann i området der de bor

Ei jente og en litt mindre gutt har brunnet inne

Jeg sanser og en mor, men får ikke tak i om hun brenner inne eller ei, men jeg hører jenta roper fortvilt på sin mor

Jeg fornemmer at denne jenta ikke har gått over, grunnet sjokket hun fikk under brannen

Traumatiske opplevelser og brå død, kan få energier til å henge igjen

Sånn virker det ihvertfall,hva som er sant eller ei, det får det være opp til hver enkelt å velge hva de skal tro på

Jeg sier at hun skal ikke være redd lenger

Jeg viser henne veien til lyset

Jeg forklarer henne at går hun inn i lyset vil hun møte noen hun kjenner og hun vil slippe å være redd

Jeg senser og at det er mye angst for branner i energiene rundt der de bor

Jeg prøver derfor også å rense hele området med lys

Jeg føler og at det er tunge fortettede energier rundt huset som trenger å fjernes

 

Noen dager etter renselsen og healingen, spør jeg moren til jenta med marerittene, hvordan det går

Hun sier at det er helt slutt på mareritt om natta

Hun forteller at jenta er kvitt frykten sin og er blitt glad og lykkelig til sinns

Hun sier og at i en samtale noen dager etter hører en historie om to barn som har brunnet inne i området der

Det var og svært mange branner i området under krigen, for tyskerne brente ned hele bydeler

 

 

Nå er det gått flere uker

Piken er fortsatt glad og lykkelig og det er også jeg

At noe av det som foregår i mitt hode, kan ha rot i virkeligheten, ja det er rart for meg

Jeg er jo fersk i gamet, har ikke brukt min åndelighet i  mange år

Det som er klart og tydelig for meg, er at alle har vi disse evnene, hvis vi vil bruke dem

De skal brukes med omsorg og med forsiktighet og med beina godt plassert på jorden

Man kan aldir vite om det er bare rør i eget hode eller om det er reelt det man får inn

 

Viktig er det ihvertfall å ta vare på de evnene barna har

La de snakke om sine opplevelser

Møt dem med alvor, ikke benekt det de kommer med av historier som for deg kan være rare

Den usynlige vennen er kanskje ikke så usynlig for dem

Det du tror er fantasi og oppspinn, er kanskje reelt

Skrem dem heller ikke, men møt dem med naturlighet

Dette er menneskets sanser, de blir viktige å ha i fremtiden

Fremtidens barn kommer til å bruke hjernen sin på en mye mer fabelaktig måte enn vi kunne drømme om

Ta dem på alvor

Ta godt vare på dem

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg