TEGNENE DALER NED FRA SKY

When you are really in the flow with your Inner Being, ideas come easily?they are implemented easily. It’s fun while you are in the process of them, and it doesn’t matter how they unfold; and nothing can go wrong, and it doesn’t matter if you don’t get it done, it’s just fun to do it. Your Inner Being feels no limit. So, anything that feels like limits is something that you have self-imposed.

~ Abraham via Esther Hicks
www.abraham-hicks.com

Art ❥ Freydoon Rassouli (Freedom)

https://www.facebook.com/JustChanneling

Tegnene daler ned foran oss

Merklelige greier

Hvis du ikke hører etter så får du det igjen

Har du ikke lagt merke til det

Det kan være en film eller en bok eller et menneske

Du møter de gang på gang

 

Det er da du skal handle

Det er da du skal følge tegnene

Jeg bruker dette bevisst når jeg skriver blogginnlegg

Jeg kan umulig sitte hver dag og pønske ut hva jeg skal skrive

Det går bare ikke an

Ordene må dale ned i hodet mitt i det fingrene går over tastaturet

Jeg har mange ganger takket for at jeg lærte Touchmetoden som valgfag på ungdomsskolen

Ofte aner jeg ikke hva jeg skal skrive om i det de første ordene blir skrevet

Sånn som dette innlegget her

 

We ask ourselves “what shall i do?” then the answer comes in a sign, but we question the sign. Then we ask the universe for guidance, for signs to be revealed, and they do indeed come! But our ego with all our fears make us doubt, is it really a sign for the direction I should take, or merely my own thinking left brain…we don’t follow our intuition at times because we fear making the “wrong” choice.

Too often I have ignored the signs and messages I have received, but every day I am growing and learning to listen better and TRUST spirit within.

Love & Blessing
~Gail Heil~

Shared with love by Walking My Talk

 

Jeg jobber ganske mye med blogginnleggene for de bygger seg opp

Jeg har masse sider på facebook jeg blar i for å finne inspirajson

Jeg lagrer dem i utkast og der kan de bli liggende i månedsvis

Jeg kan få flere bilder om samme temaet servert foran meg

Jeg spør da om jeg skal ha dette, eller jeg bare vet inni meg omg jeg skal det eller ei

 

I dag er en dag med sterke energier, da er det lett å skrive

Ordene blir gitt meg, bildene kommer susende

Sammen danner de en helhet

Jeg er likevel litt rastløs

Jeg kjenner på energiene, vet at jeg burde jobbe med skrivingen, men roter meg bort igjen

Snakker med folk, spiller litt pcspill og har sommerfulger i magen

Jeg har det for tiden

Det er noe på gang, men jeg vet ikke hva enda

Noe bra

 

Midt oppi rasløsheten og min unnasluntring kommer dette bildet seilende

Det er da jeg skjønner at nå må jeg gå inn i energiene

Jeg må se hva jeg skal lytte til

Hva vil de si meg i dag

Hvem er de

Nei det vet jeg ikke

Jeg vet bare at når energiene er sterke og jeg går inn i dem, så føles det bra

Da kan jeg stenge ut alt annet

Klarer jeg å holde meg i den tilstanden, kan jeg skrive og skrive

Det er som om jeg har kontakt med en kilde inni meg

En kilde jeg ikke vet bevisst at den eksisterer

Men den må jo eksistere

Hvem ellers putter alle disse ordene i fingrene på meg

Uten at jeg tenker dem først

Hvor kommer de fra

Det vet jeg ikke

Jeg har ikke behov for å vite heller

Jeg bare lar fingrene jobbe som de vil

De går sine egne veier

I dag

2 kommentarer
    1. Jeg har det litt på samme måten når jeg skriver.. Jeg har en ide, en setning. OG i det jeg setter meg ned bare freser jeg avgårde, og får ofte ikke skrvet fort nok 😀 Er glad jeg kan touch også 😀 Og kommer nesten i transe-liknende-tilstand når jeg skriver, he-he.. Har hatt det likt når jeg skrev faglige ting på høyskolen også jeg, freste i vei 🙂

    2. frodith: Det er en deilig følelse å bare skrive,uten at man må tenke. jeg er ofte sånn når jeg snakker ofte, det er derfor jeg bruker å si at jeg kan ikke tenke over hva jeg sier, for jeg vet jo ikke hva jeg sier før etter at jeg har sagt det,hehe. Å være i tlett ranse er deilig uansett for da eksisterer hverken fortid eller fremtid, bare akkurat nå:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg