GI DEG TID

Lillasjel på facebook: https://www.facebook.com/Lillasjel

Giv dig tid til at lade din indre flamme stråle
Vær i stilhed og bare nyd nærværet af dit eget indre lys
Dette vil øge styrken i lyset
og flammen vil stråle mere kraftigt
og sprede sit lys vidt omkring

Nyd dig
Nyd dit lys
Nyd din flamme

Camilla Rosendal

 

Vi mennesker er som oftest veldig utålmodige

Vi vil helst at alt skal skje med en gang

Å vente på noe det er blitt et fyord

Vi ser det rundt oss overalt

I “gamle” dager måtte man være veldig sparsommelig når man startet et hjem

Man måtte kjøpe ting for ting etterhvert som man hadde penger til det

Man kjøpte gjerne det billigste alternativet som en start og så byttet man ut med et bedre når man fikk mer å rutte med

Det var konstant på sparebluss, men sakte men sikkert fikk man de tingene man hadde behov for

 

I dag har vi alt når starter et hjem

Vi mangler ingenting

Man flytter inn i ny bolig og man har alt man trenger i huset, i tillegg til bil og gjerne båt

I tillegg føler vi at det å ha råd til en ferie eller to i året, ja det er et must

Har vi ikke penger tilgjengelig, da lever vi på forskudd

Kredittkortene finnes i utallige versjoner og vi låner opp til maksbeløp i banken

Ja, jeg sier ikke at dette gjelder alle, men mange lever på denne måten

 

Før hadde vi adventstid, da bakte vi og forberedte at julen skulle komme

Nå pynter mange til jul i november

Vi vil ikke vente på noe lenger

Vi vil ha alt med en gang ønsket kommer

 

Når det gjelder det åndelige, har vi ikke noe valg

Vi må smøre oss med tålmodighet

Det ser vi gang på gang

Vi føler ofte at andre har kommet “lenger” enn oss, eller er flinkere

Nå har vi egentlig ikke mulighet til å vite dette for vi vet ikke hvor langt hver enkelt skal

Ikke vet vi hva hver enkelt skal ha av egenskaper heller, eller hvordan de skal brukes

Vi vet ikke hvor veien vår går, hvor vi skal, hvor langt det er eller hvor mange stopp eller omveier vi vil møte

Vi må bare ta et steg i gangen

Noen ganger stopper det helt opp og vi river oss i håret

  Stjernernes magiske lys fortæller dig at du er din egen stjerne, at dine ledetråde til din fremadrettet vej finder du ved at lytte til din egen indre stemme, din intuition. Du er her for at oplyse vejen for andre så de kan finde hjem til deres hjertero.

Camilla Rosendal

 

Vi har ikke noe valg

Vi m gi oss tid

Vi må ta et steg tilbake og observere

Observere og lytte

Hva sier kroppen min nå

Hvorfor står jeg fast

Trenger kroppen litt hvile kanskje

Det er ikke til å stikke under en stol at man og blir sliten av åndelig utvikling

Bevissheten vår endres, frekvensene i energiene stiger, mange følelser og opplevelser bearbeides

Det kan ikke gå for fort frem

Vi må ha tid til å følge på med hele kroppen

 

Når dvalen er over, så merker vi igjen at noe har skjedd

Det er ikke bestandig vi kan sette fingeren på hva det er

Energiene kan føles sterkere, eller oftere, eller annerledes

Vi kan være åpnere, ta inn mer både fra åndeverdenen og fra medmennesker

Vi kan få spesiellle tegn, selv blir jeg nedlesset med tall i perioder

Jeg får 11,22 og 33 tredd nedover hodet “overalt” hvor jeg snur meg

Så kan det være stille en periode og så er det på igjen

Vi kan møte mennesker på rekke og rad, som sitter med akkurat den løsningen du har ventet på

Du kan møte mennesker som dere skal høyne energiene sammen med

Du kan møte et spesielt tema, samme hvor du snur deg så ser du noe som omhandler det temaet


https://www.facebook.com/pages/Tsehootsooi-Healing-Circle/208688829198970

 Jeg leser akkurat nå en bok som heter Lystemplene

Den gir deg energetisk innvielse til lystempler i Egypt

Jeg startet på boken i fjor sommer, og leste kapittel for kapittel med litt tid mellom

Jeg leser nemlig etter hjertemetoden

Hjertemetoden er at når hjertet mitt sier: Mariann nå skal du lese den boken, ja da leser jeg til jeg får en annen beskjed

Ja jeg vet jeg er litt gal, jeg liker å være det

Jeg fikk det for meg at jeg skulle lese i boken igjen nå

Jeg hadde “glemt” boken jeg skulle lese i , på stuen, og jeg gadd ikke gå og hente den

Da “husket” jeg at jeg hadde Lystemplene liggende

De obesrvante vil se at jeg bruker en del appostrofer her ved enkelte ord

Det er fordi når man er litt rar og åndelig, tror man gjerne  at ingenting er tilfeldig

Når jeg sier at jeg har glemt boken, så har jeg ikke det,  jeg har fortrengt den, for det var ikke den jeg skulle lese

Når jeg sier at jeg husket på Lystemplene, ja da var det fordi jeg skulle lese i den nå

Dette er sånne rare ting som jeg tror på, for øvrig den eneste med sånne  tanker her i huset

 

Ja, da fant jeg boken på soverommet

Jeg begynte imidlertid ikke der jeg hadde kommet

Jeg fikk det for meg at jeg skulle begynne på nytt

Jeg leste, og etter et par kvelder var jeg kommet til innvielsen av første tempel

Tempelet i Memhis, Egypt

Jeg leste ikke innvielsen den kvelden, men la boken til siden

Invocation to The Universe*⁀`?.¸¸.*❥

I AM the Universe
I AM the spin and swirl of Galaxies
I AM the movement of planets in their orbits
I am a comet in the night sky.
I AM a human being
Moving with the flow of Spirit
I AM an atom
Containing ALL THAT IS
I AM the Universe
Laughing as I dance
I AM Life

From the book “What Is Lightbody?”
Archangel Ariel Channeled through Tashira Tachi-Ren

 

Jeg er i bedre form blitt de siste dagene

Min sønn spør nesten aldri om barnevakt, men denne kvelden lurte han på om vi kunnne sitte hos han en time

Ja, det kunne vi, for nå hadde jeg energi til det

Vi dro dit og jeg sysselsatte meg i første omgang med å legge sammen litt klær

Når jeg var ferdig, kom jeg i stuen og så det var ikke signal på tv-en

Jeg spurte da 4 åringen, som er sjef i huse,t om tv-en var ødelagt

Nei, det var den ikke, han satte på tv til bestemor og kanalen som stod på da var History Channel

Og hva er det første jeg hører de sier

Jo, her får vi se fra ruinene etter templet i Memphis i Egypt

Ja, du kan påstå at det var tilfeldig at akkurat dette stod på, og at jeg kom på stuen akkurat i det det begynte, men aldri i verden om jeg tror på deg

 Det var min bekreftelse på at jeg skal lese om lystemplene i Egypt

Av en eller annen grunn, som jeg ikke helt vet enda, men kanskje aner litt av

Jeg må bare gi meg tid

Alt kommer til akkurat rett tid, det er bare å ta livet med ro og vente

På dettte feltet er det ikke vits i å stresse

Om jeg leser på spreng akkurat nå, vil det ikke hjelpe meg

Svarene kommer ikke før det er meningen de skal komme

Det kan være mye annet som skal på plass først

 

Jeg vet at for mange høres dette crazy ut , og det gjør jo det

Det ser jeg og det

Jeg har full forståelse for det

Det handler kun om hva du tror på

Jeg tror det er sånn det fungerer

Vi får det vi skal ,hvis vi er våken for det, til akkurat rett tid

Heldigvis er det sånn at man kan tro på det man vil her i livet

Stess ikke med den åndelige utviklingen ,men flyt med og observer

Gi deg tid

I dag

 

4 kommentarer
    1. Ja, det er ofte litt for mye stress og utålmodighet rundt oss, skal forte oss med ting,ha med osss alt… Jeg lever ganske rolig, og prøver å unngå det verste stresset, men ikke alltid lett.. Ha en fin dag Mariann 🙂

    2. Veldig fint innlegg, Mariann. Litt langt, men sånn er det når en har mye på hjertet. Ja, tolmodighet er en av de leksene jeg også har måttet lært meg. Det er fort gjort å haste avgårde i dagens samfunn. Ønsker deg en ny, god uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg