DEN DAGEN ORDENE IKKE KOM SOM FORVENTET

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å blogge i påsken

Jeg tenkte jeg skulle ta fri fra skrivingen

Nå ser det ikke ut til å gå den veien likevel

Jeg er ikke så nøye på sånt jeg

Jeg gjør det jeg finner for godt, selv om det ikke er så planlagt

May Love fill up your heart with peace and contentment.
Each day is a beautiful new beginning … full of hope.
Listen to your intuition – it will always be your guide
Have faith and let the light of Love guide each step you take.
Have a Beautiful and blissful day ♥

Image via Google Images ? med Marie O’Donnell.

http://www.facebook.com/backtowardslight?ref=stream

 

I dag når jeg våknet visste jeg at jeg måtte skrive

Det var noen ord som skulle ut

Når jeg har det sånn, da kommer som regel ordene dalende ned

Sånn var det ikke i dag

 

Jeg har masse bilder og ulike temaer, liggende på utkast

Der lagrer jeg når jeg finner noe jeg føler for å ta vare på

I dag har jeg bladd og bladd for å finne ut hvor skrivetrangen kommer fra

Hvilket tema kommer

Hva skal det skrives om

Hvor blir det av ordene

Hallo der ute, jeg venter

Nå har jeg tid og kan skrive

Hvor blir det av ordene

“No matter how long your journey appears to be, there is never more than this: one step, one breath, one moment – Now.” ~ Eckhart Tolle (Findhorn Retreat: Stillness Amidst The World)

http://www.facebook.com/JustChanneling

 

Jeg klager til han jeg bor sammen med

Jeg har så lyst til å skrive i dag, men ordene kommer ikke

Ja,ja sier han, så skriv det da

Er det noe å skrive da, ordene kommer ikke

Ja, kan det være det som er tema da

Noen ganger kommer ikke ordene

Noen ganger skjer ikke det vi venter

Vi venter forgjeves på noe vi ikke vet hva det er

Hva gjør vi da

Å gå rundt og vente på noe som ikke er kommet enda, det må være bortkastet tid

Det er jo nå vi lever

Kanskje det er da ordene kommer

kanskje det er det som er ordene i dag

Det rimer med et bilde jeg så her i sted og ikke greide helt å gi slipp på

Se der ja, nå sklir det lettere

Nå løsner det

Noen ganger må en bare akseptere at en står litt fast

Man må ha litt tålmodighet og stole på prosessene

Gi seg selv litt tid

Roe seg ned, være i nuet og stole på at alt blir som det blir

Inget stress for det har ingen hensikt

Ingen bekymring for morgendagen ,for det gagner en ikke, den er ikke kommet enda

Greier vi det

Greier vi å roe ned og ikke tenke så mye, ikke stresse med det vi ikke får gjort

Greier vi å la kroppen hvile

Greier vi å la alle andre være, la bekymringene få være i fred en stund og bare være i nuet

Greier vi det

I dag

Let your Heart be filled with Joy, tranquility, Love and peaceful Moments. ♥
Choose Happiness.
Take a deep breath .. relax .. and let all the worry, stress and anxiety melt away from you.
Feel the soft warmth of the sand caressing your feet.
Imagine yourself walking into the blue water, and letting it’s freshness wash away all the negative energy.
Imagine yourself floating … in the water .. looking up at the sky .. feeling as if you are flying … free … full of the the joy of just being in the moment .. of being alive … of being part of it all.
Take a few moments. Imagine it ..Fill up your soul. Feel it to be real.
And you know what?
You will feel better – different … Just focus and try.
Have faith ..everything will be okay.
Have a Beautiful day. ♥

http://www.facebook.com/backtowardslight?ref=stream

LILLASJEL PÅ FACEBOOK FOR DE SOM VIL LIKE MEG DER:http://www.facebook.com/Lillasjel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg