YOU NEVER WALK ALONE

You are not alone in this world. Every one you meet had, has or will have some sort of struggle in their life. Some people show their emotions and share their upsets while others keep theirs locked tightly within and share with very few. Whether or not you can see it, feel it or sense it, they are there. So when you think you are the only one going through tough times, think again. You are not alone in this journey of ups and downs, so don’t be so hard on yourself. We are wonderful works in progress, perfectly imperfect, all making our way through this journey called life.
~Debra Wilson via Believe

Noen ganger når livet går en i mot, føler en seg veldig alene

Helt alene i hele verden

Ja, det er ikke det at du ikke har venner rundt deg, men du føler deg likevel ensom i verden

Tunge tanker rir hodet

De er vanskelige å skru av

Du finner ikke bryteren

Du vet hvordan det skal gjøres,,og du leter, men finner ikke stoppknappen

Nesten som når du sover og skal prøve å finne lyset, men uansett hvordan du famler og leter så finner du ikke frem

Eller du skal ringe og klarer ikke å slå nummeret

Det er i drømme, men i det våkne liv er du faktisk ikke alene

Ikke hvis du ikke vil

 

Jeg vil dele en fin opplevelse med dere som jeg hadde i går

Dere får bedømme den som dere vil

Noen tror, noen tror ikke

Hva er tilfeldig i livet, hva er ikke

Det er opp til deg og din tro

 

For mange år siden, jeg tror det må være 5 eller 6, da var jeg på et kurs

Jeg  møtte en kvinne der, hun var sterkt åndelig og åpen for energiene

Vi snakket ikke så mye sammen, våre veier skilte lag, men vi la hverandre til på facebook , slik man gjør i dag

Vi har likevel ikke hatt noe kontakt, annet enn et par meldinger

Her i høst drømte jeg plutselig om henne en natt

Jeg husker ikke noe av drømmen, bare at hun kavet med ett eller annet

Jeg hadde nok glemt det helt også, hadde det ikke vært for at navnet hennes dukket opp i løpeet av dagen

Jeg skrev til henne at merkelig, jeg drømte om deg i natt og nå så jeg navnet ditt

 

Jeg fikk aldri noe svar, ikke det at jeg ventet det heller, for vi er ikke noe nære og jeg er nok mer impulsiv med å ta kontakt enn de fleste andre

I går kveld tok hun plutselig kontakt

Hun ville gjerne snakke med meg

Litt forundret ble jeg jo, men klart vi kunne snakke

Hun minnet meg på drømmen min og litt bekjemmet måtte jeg innrømme at dette husket jeg ikke noe av

Jeg måtte bla tilbake i meldingene og fant det jeg hadde skrevet til henne

Hun sa da at den dagen når jeg drømte om henne, havnet hun i en vanskelig situasjon

Hun ble derfor forbauset da hun leste meldingen min, men det ble ikke riktig å svare da

Wow, det var da merkelig, samme dag

Hun var interessert i å høre hva jeg drømte

Jeg husket ikke hva jeg hadde drømt

Hun fortalte at hun var fortsatt i en litt vanskelig situasjon

Hun var redd

Vi snakket litt om det å affirmere, det å fokusere på det vi vil ha istedenfor det vi ikke vil ha

Fokuserer vi på fryktene våre, forsterkes de

Fokuserer vi på det vi ønsker skal skje, er det større sannsynlighet for at det blir realitet

 

Jeg fortalte henne at jeg hadde og jobbet med å kaste frykt og begrensninger denne uken

På vei til revyøving litt tidligere på kvelden hadde jeg plutselig begynt å synge

Høyt og tydelig for meg selv i bilen, sang jeg alt jeg ønsket kroppen skulle være

Jeg er frisk ,jeg er sterk, jeg er utholdende, jeg greier alt, jeg har det godt, osv

Alle positive setninger som jeg kom på, sang i vilden sky og jeg lo

Jeg lo så godt av meg selv, hvor tullete jeg var, men det føltes så riktig der og da

Affirmasjonene ble så mye sterkere liksom, jeg trodde mer på dem

Kroppen vår tror jo på det vi sier til den

Det rare var at jeg hadde aldri tenkt på å gjøre det sånn, det bare kom av seg selv

Det er da hun forteller meg at hun og venninnen hadde snakket om at de kanskje skulle synge  det de ønsket seg

De hadde snakket om at da ville det bli sterkere

Wow, sier jeg ,hadde jeg fanget opp det

Every step of the way
I will walk with you and never leave you stranded.

Rumi

Hvilken forbindelse har vi til hverandre

Tilkaller vi hverandre ubevisst

Med min tro er mange av oss tett knyttet til hverandre uten at vi kjenner hverandre

Det var jo sånn jeg kjente energiene for første gang 2009 2009 på min 49 års dag

Jeg kjente at noen tenkte på meg

Jeg skulle dagen etter til en healer jeg aldri hadde møtt

Jeg sitter i sengen og leser og plutselig blir jeg helt tung i kroppen, lammet

Jeg blir ikke redd, bare forundret, hva skjer

Det gir seg etter noen minutter

Plutselig får jeg en melding fra henne som jeg svarer på og deretter begynner det på igjen

Det slår meg umiddelbart at her er det en forbindelse

Jeg spør henne når jeg møter henne om hun tenker på klientene sine før hun tar kontakt

Hun forteller da at hun setter seg ned og mediterer litt før hun tar kontakt

Det plukket min kropp opp

Tilfeldigheter?


You never walk alone

I dag

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20962510)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

8 kommentarer

Siste innlegg