SOUVENIRER KAN VÆRE SÅ MANGT

Jeg er jo ikke lik alle andre oppe i hodet mitt så jeg gjør litt mye rart

Når jeg er på ferie, da drar jeg med meg mat hjem

Jeg liker det så godt for da har jeg en følelse av å forlenge ferien

Når jeg lager mat med de produktene jeg har hatt med meg, ja da koser jeg meg

Her er fra turen i sommer til Italia, god olivenoje, parmesanost og parmaskinke og Salami Napoli og pasta. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte mer av denne pastaen fra Bari for den var innmari god

Mor venter spent på tur og planlegger innkjøpet

                 
Ser dere hvor blid hun er når hun slipper løs i godtebutikken:)

Første frokost hjemme etter ferien, stekt grillost, (flybåren fra Rhodos i mai), tomater, fersk basilikum, hjemmebakt brød og parmaskinke og salami fra Napoli

Nam nam


Etter å ha oppdaget etter at vi kom frem at vi kunne ha med bare 15 kg bagasje pr person på charter, måtte vi kjøpe overvekt og skulle man først kjøpe overvekt, ja da måtte det fylles opp

Serranoskinke, Chorizo, og Sacheron

Holder dette til neste ferie da skal tro

Neste sommer blir det Spania, Portugal og Frankrike så da blir det litt mer snadder i kjøleskapet


Jeg fikk lurt meg til å ta et par bilder av denne lekre fiskedisken før jeg ble stoppet. Helledussan, tenk og hatt en sånn matbutikk her da, og med de prisene. Kjøttdisken var like lekker. Jeg tror at hvis alt klaffer så bor vi i sydligere strøk i vinterhalvåret om noen år fremover ja:)

Vel bekomme

dw12dt
4 kommentarer
    1. Mmm spiste nettop salami napoli på olivenbrød til lunsj.. Importert variant men veldig god likevel. Jeg drømmer om å reise til italia noen uker og bare spise meg gjennom landet:)

    2. julianogmamma: Ja, jeg bor på en liten plass så vi har ikke fersk fisk en gang. Og jeg har jobbet i delikatessebutikk og vet hvor vanskelig det er økonomisk for det blir så mye svinn og det presser opp prisene enda mer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg