ENERGIENE FINNER OSS UANSETT HVOR VI ER

Jeg liker å være med på webmeditasjoner/healinger, for energiene blir så sterke når mange er samlet

Det er flere som har gratis meditasjoner

I går hadde Runar Halonen en fullmånemeditasjon

Energiene er ofte ekstra sterke ved fullmåne

Jeg abbonerer på videobiblioteket hans, så jeg kan og gå inn og se meditasjonene i etterkant

Energiene er like sterke om du ser dem i reprise

 

Det ganske innlysende for meg at når du kan se dem i reprise, ja da er de der bestandig

Jeg kan bare be om å få dem

Jeg tror ikke at universet er så opptatt av om jeg sitter foran pc-en med føttene i gulvet og tar imot eller om jeg sitter i bilen eller foran tv-en og ser på farmen

Det er godt å sitte ned og ta imot, særlig ved personlig healinger, men jeg tror ikke det er et must

Av og til passer det rett og slett ikke, og da gjør man det beste utav det

Energiene kjennes like godt på kroppen uansett

Ofte kan jeg og få dem tidligere eller senere, ettersom det passer kroppen min å ta imot, og det tyder på at det er jeg selv som setter dem i gang

Jeg mener likevel ikke at man aldri skal sitte ned under meditasjon, for kroppen jobber best når den får sitte rolig og ta imot

Det kan være ting du skal bearbeide eller noe du skal få opp svar på

Det kan være blokkeringer som skal forløses og da er det godt å få sitte i stillhet men jeg får ofte svarene jeg søker til andre tider, gjerne under tannpussen eller når jeg akkurat har lagt meg om kvelden

                  

I går var det fullmånemeditasjon hos Runar Halonen klokken 20.00

Jeg startet sendingen på pc-en, selv om jeg ikke tror det hadde vært nødvendig, og dro på kino

Det var James Bond premiere , Skyfall, og den ville gubben gjerne se og ville ha selskap

Husfreden er jo viktigere enn livehealinger

Jeg benket meg ned i kinosalen og der kom energiene dalende, Skyfall:)

De var kjempesterke

Jeg kjenner dem som en behagelig avslappethet i kroppen

Andre kan kjenne dem på andre måter

For meg er det helt annerledes enn vanlig avslapping

Jeg blir lammet på et vis, ja på en god måte da

Nesten som et par glass rødvin, avslappet og salig

Nesten en hel time varte de, før jeg sank tilbake i en mer normal avslappet tilstand

Herlig

Jeg tror at hadde det ikke vært for de flotte energiene, hadde ikke James Bond overlevd denne gangen

Jeg synes og det er merkelig hvordan jeg kan rote til klærne mine når jeg spiser middag mens James, tar slagsmål oppe på tog, i skitne gater, undergrunnsbaner, osv og han får ikke en flekk på skjorta si han.Merkelige greier

 

Første gang jeg kjente energiene var 20.09 2009

Jeg var på Røros på arbeidsrettet rehabilitering

Jeg lå i sengen og leste en bok, når kroppen plutselig ble sånn behagelig lammet

Litt som når du blir presset bak i flysetet når flyet letter

Jeg hadde jo aldri opplevd dette før, og jeg ble veldig forundret

Jeg ble ikke redd heldigvis, bare stusset på hva dette var, jeg var jo helt edruelig og, men likevel i rus

Det varte ca 10-15 min og så slapp det taket

En sms tikket inn på telefonen min fra en healer jeg hadde en avtale med dagen etter

Hun hadde to behandlingssteder og ville vite hvor jeg ville møte

Jeg svarte henne og fortsatte å lese

Da kom energiene tilbake, denne gangen også  ca 10 minutter

Heldigvis er jeg født med en evne til å legge sammen to og to og få 4

Jeg spurte henne dagen etter om hun brukte å tenke på de hun skulle kontakte, før hun sendte melding

Hun sa at hun brukte å sette seg ned i en meditasjon og tenke på de hun skulle møte

 

Wow, Mariann, hva skjer med deg, det fikk du inn

Hvordan går det an

Jeg var mildest talt forundret ja, men syntes det var spennende

Etterhvert begynte jeg å kjenne mer og mer energier

Jeg hadde noen venninner jeg kjente veldig godt når de tenkte på meg, mens andre kjente jeg ikke

Jeg synes dette er litt merkelig og er et fenomen jeg stadig undres på

Hvorfor får jeg inn noen ,men ikke andre

Går vi på spesielle frekvenser som gjør at vi plukke opp de som er på samme frekvens

Likedan som du må stille in radioen på frekvensen til P4 hvis du skal ta den inn

Jeg kan snakke med en fremmed person på internett og kjenner energiene komme, mens mange andre kjenner jeg ikke

Det har ingenting med om de er alternativ eller ei å gjøre

Jeg kan ha de som driver mye med healing som jeg ikke kjenner mens det kan være noen om ikke er alternativ som jeg kjenner godt

Dette er under forskning for tiden i mitt hode og jeg får vel svar en gang

                     

For de som vil ha med seg meditasjoner nå rundt fullmånetid så er det meditasjoner

Mandag 29.10., altså i kveld klokken 21.00 hos Morten Eriksen

Klikk web-tv og passord himmel

Facebook Morten Eriksen

Mandag kveld 29.10, har og Kjetil Andre Jacobsen meditasjon klokken 22.15

Facebook Kjetil Andre Jacobsen

Tirsdag 30.10 Klokken 20.00  Wenche Tømmervik

Facebook Wenche Tømmervik

Runar Halonen har stort sett meditasjoner på onsdager men følg med på siden hans så legger han ut datoer

Neste healing dato er hos Runar 7.november klokken 21.00

Facebook Runar Halonen

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(19982100)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

9 kommentarer
    1. Spennende! Grunnen til at du kjenner noen og ikke andre har nok å gjøre med frekvenser ja, og når noen har for store blokkeringer så kan du ikke kjenne dem. Jeg tror at når de får løst opp i blokkeringene sine, så kan du kjenne dem også. For jeg mener at vi alle har evnen til å koble oss opp mot denne frekvensen. Det blir på en måte som når man stiller inn radioen; man må ha riktig kanal og sterk nok antenne:) Jeg har også meditasjoner eller fjernhealingsseanser som jeg kaller dem, hver tirsdag og torsdag kveld mellom kl 21.00-21.30. Anita-Helen Rasmussen har 2 g. hver onsdag, Den ene kl 12 og den andre kl 21 hvis ikke jeg husker feil. Hun legger ut invitasjon om det på siden sin. Klem fra Mariann

    2. Jeg har ikke lagt ut noen påmelding enda, siden jeg har hatt det kun for mine kunder så langt. Men det er bare å notere seg dato og klokkeslett også for dem jeg ikke har kanalisert enda. Mulig jeg skal lage egne invitasjoner etterhvert. Anita Helen Rasmussen har egne påmeldinger såvidt meg bekjent:)

    3. Mariann Eikelia: Ja, det er kjempebra. Det er på denne måten vi får mer positiv energi for vi får jo mer enn vi sender. Jeg får ihvertfall mer energi selv når jeg gir healing for det er jo ikke noe jeg gir fra meg, det kommer jo ikke fra et lager som jeg har inni meg, det er jo bare noe jeg videreformidler. Sett meg gjerne på listen når du sender, jeg tar gjerne imot når som helst og hvor som helst og returnerer dem gjerne:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg