SMILER DU?

Å velge å ha det best mulig er viktig for meg

Jeg velger det bevisst fordi jeg vet at har jeg det godt inni meg, er jeg friskere

Ofte kommer ikke det av seg selv, man må jobbe for det

 

En av mine fbvenner tok kontakt med meg en dag

Hun kjenner meg ikke real life og var litt nysgjerrig på hvem  er denne damen med alle ordene

Hun gikk inn på bilder på fb og fant disse

                      

Hun la sammen to og to, dvs ordene mine og den hun tenkte jeg var, og fikk ikke 4:)

Hun kunne ikke forstå at denne gretne damen på bildet med det myndige oppsynet var meg

Jeg kan og føye til noen flere bilder av meg, der jeg ikke ser ut til å være i storartet humør

http://www.andalsnes-avis.no/bildeserier/article193819.ece?imageIndex=5#pageTop

Bilde nummer 6 og nummer 13 er meg:)

Å velge å ha det best mulig er viktig for meg

Jeg velger det bevisst fordi jeg vet at har jeg det godt inni meg, er jeg friskere

Ofte kommer ikke det av seg selv, man må jobbe for det                 

                      
Noen blir litt sure av at man er opptatt av å se positiv på ting, men det bryr jeg meg ikke om

Hvis de vil velge å være sur så vær så god, de forsurer bare for seg selv

Mange er opptatt av at andre har statuser på facebook de selv  ikke liker

Hva man har til middag, hvilke fjellturer man har vært på og hvor mye man har vasket er visst på irritasjonstoppen

Er ikke det ganske tåpelig

Hvorfor i all verden irritere seg, fordi om noen velger å skrive noe man selv  ikke ville ha gjort

Folk skryter på seg så masse, sies det, ja so what

Spiller det noen rolle for meg om noen sier de har gått Romsdalseggen, mens de i virkeligheten har tilbragt dagen på sofaen

Nei, det gjør meg absolutt ingenting

Det du fokuserer på vil ofte bli virkelighet

Skriver noen at de går Romsdalseggen så skal du ikke se bort fra at de gjør det en dag for hodet tror faktisk på det vi sier

Det er faktisk større sjanse for at man vasker hus hvis man sier man gjør det, det er ikke dermed sagt at det blir i det øyeblikk man skriver det

Hvis du heller velger å sitte og irritere deg over hva andre gjør, og ikke gjør, ja da kan du bare sitte der og være sur

Og hvis de skriver så dumt at du ler av det, ja da er det enda bedre,for en god latter kurerer gruff

La andre få være og gjøre som de vil

Og se på hva du selv gjør

Det kan nemlig hende at det de gjør er mer fornuftig enn det du gjør

                

Her er ihvertfall meg som meg selv, ganske blid ,og det bruker jeg stort sett å være for det gagner meg best

Og litt morsomt er det at Celebrity hadde valgt lilla ramme til bildet i lillasjelbloggen:)

Smil da dere, det gjør dagen så mye morsommere:)

                    

               

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(18069322)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20603358)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20603358)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

4 kommentarer
    1. Ååå! Jeg bare elsker denne bloggen. Har ikke vært her såå mye, men har vært her et par ganger. Skal begynne å komme her fast. Skikkelig bra blogg du har laget nemlig, og jeg synes du har en personlig stil på en måte. Alt for mange bloggere som bare prøver å blogge som alle andre, uten å tenke på hvordan de selv er og sånt. Så du må bare fortsette med det du gjør, for det er veldig bra!!!!
      Men du! En ting. Jeg har en ny konkurranse på bloggen min nå. Du kan vinne gavekort på 20 000 kroner. Alt du trenger å gjøre, er å klikke deg inn på bloggen min, å så klikke på bildet og så fylle inn navn og e-post. Høres det bra ut eller? Håper veldig at du gidder å gjøre det 😀 Og jeg hadde blitt så sinnsykt glad om du gidder å lage et innlegg om denne konkurransen, og kanskje til og med posten den på Facebook!!!! TUUUUSEN TAKK PÅ FORHÅND!!!!!!!!!!

    2. Nina: Tusen takk for tilbakemelding. Ja, jeg er bare meg jeg så får de lese de som vil:) Jeg er derfor ikke med på konkurranser heller, særlig ikke der jeg må legge igjen adressen min. For at noen skal dele ut 20000 kroner må de tjene noe på det, så jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk til hva dette egentlig dreier seg om. Jeg var inne hos deg og kikket litt og fant ut veldig lite om hvem som står bak konkurransen og hva de tjener på, annet enn å at de kjøper e-mail adresser

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg