7,3 millioner

Jeg har bestilt meg lotto gevinst

Jeg skal vinne 7,3 millioner norske kroner

Det er vel et par år jeg siden jeg bestilte

I vår våknet jeg en morgen og ramset opp en rekke tall

8 tall

Jeg har siden levert de tallene

Jeg har hatt 5 rette på de, nå manger bare 2 til så jeg får 7

                   

Når jeg gikk tur i skogen i dag planla jeg hva jeg skal bruke pengene til

Først skal ungene få 1,5 mill hver til nedbetaling av gjeld og oppussing av husene sine

Hus og billån skal betales ned

Så skal jeg pusse opp hus

Det skal planlegges sånn at vi drar på ferie i et antall uker og når vi kommer tilbake er alt ferdig:)

I 1.etasje skal stuen pusses opp. Nytt tak, gulv og vegger. Ny ovn. valnøtt parkett på gulvet og ny tapet.Jeg skal ha samme gulv på alle rom i  første etasje. Nye møbler hører jo med, men spisestuen skal jeg beholde

Entreen skal få hvite dører til alle rom og ny tapet. Skyvedørsgarderobe

Vaskerom skal flislegges samt skyvedørsgarderobe for arbeidsklær samt bøttekott

Healingrommet skal bli til walk in wardrobe. Der skal jeg ha klesskap fra gulv til tak, samt plass til symaskin, hvit panel på veggen

Det som i dag er datarom og syrom og roterom skal bli et lyst og lett behandlingsrom. Jeg skal og ha meg en tv  og pc der så jeg kan sitte og kose meg i godstolen min når jeg og gubben er uenig med programvalget, jeg kan og meditere der

Loftet  med trappen som i dag er trehvitt, skal males lyst. Begge rommene skal ha nye gulv som er mer lettvasket enn de som er der. Vi har et loftsrom vi ikke har tatt i bruk. Det skal bli Filmrom og bibliotek. gode stoler og lerret til å se film

Soverommene i kjelleren skal pusses opp, Her må vi og ha nytt bad

Utvendig må vi ha nytt tak, samt et strøk beis

Sånn da er huset ferdig og skal ikke kreve oppussing på 10 år,

I tillegg skal vi reise masse masse, Australia, USA, Mexixo, hele Sør Amerika, Asia

Jeg skal og gå alle kurs jeg har lyst til å gå

Jeg gleder meg så innmari altså

Det skal bli toppers å få de inn på kontoen

Jeg tror ikke det er så lenge til de kommer nå

Kanskje på lørdag

Når dere ser at noen har vunnet 7,3 millioner ,ja da vet dere…..

Det er meg:)

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(18401214)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(18401214)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(18401214)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg