Biophotonbehandlinger

Jeg har gått på stoffskiftemedisiner i 14 år men aldri følt meg frisk. Jeg ble fort utslitt og tålte ikke stress. Jeg leste mye om tankens kraft og lot meg fasinere av de som kunne tenke seg frisk. Jeg vet jo at det er ikke alle som kan bli frisk, men jeg hadde lyst til å gi det et forsøk. Jeg har den tro at jeg hele tiden får hjelp til det som er riktig å gjøre, tegnene daler ned i fanget mitt enten via venner, tv, bøker, internett osv. Dette tegnet kom via ei venninne som fortalte om en kollega som hadde kuttet stoffskiftemedisinene sine og blitt frisk. Hun hadde brukt Biophotonbehandlinger. Nå er jeg i utgangspunktet en skeptiker til all  behandling til jeg får smakt litt på det. Jeg spør kroppen min om dette er noe jeg skal ha, og så lytter jeg til svarene en stund før jeg bestemmer meg. Det gikk nesten et år fra jeg fikk rådet til jeg kastet meg uti det. Det har og noe med timing og gjøre og jeg ser i ettertid at jeg ventet for tiden var ikke inne. Juni 2011 startet jeg de første behandlingene, fortsatt litt skeptisk men åpen for å se hva som skjedde.

Det viste seg at jeg hadde en biophotonbehandler kun en times kjøring unna:

Britt Larsen Mobil: 90824067
Åsbygda Tlf:
6390 Vestnes e-mail: [email protected]

Det er hos en behandling hos Britt disse bildene ble tatt

 

En behandling tar ca 1 time. Behandler måler først akupunkturpunktene på hender og føtter. Apparatet gir fra seg en lyd ved hvert punkt og der det er ubalanse er lyden droppende. En av de tingene jeg liker best ved denne behandlingen er at du selv hører lyden og du kan da sammenligne med resultat fra legen. Nå dropper ikke lyden lenger hos meg når det gjelder stresshormoner og prøvene hos legen viser at nå har jeg et normalt stresshormonnivå. Jeg får dermed dokumentert via blodprøver at det maskinen viser faktisk stemmer

Denne behandlingen er heller ikke vond på noe måte, ikke noe stikk eller smerter:) Man kan være litt mørbanket en dag eller to men det er fordi kroppen reagerer

 

 

          

Lysbehandling for alle funksjonsforstyrrelser i kropp og sjel

Opplysningene nedenfor og det nederste bildet har jeg hentet fra

http://www.lightclinics.no/web/portfolio/biophoton

 Finne og fjerne årsaker

Cellene i kroppen avgir cirka 100 000 lysinpulser per sekund. Disse lysimpulsene består av fotoner (lyspartikler) med ulik frekvens. Når cellene fungerer bra er lyset koherent. Det betyr at impulsen kan sammenlignes med en laserstråle. Når det forstyrres, svekkes lyset og det blir kaotisk.

Etter hvert blir det like dårlig som en lyspære. En lyspære avgir nemlig meget tregt og kaotisk lys. Lysimpulsene fra cellene styrer alle de biokjemiske prosessene i kroppen. Behandling med Chiren, hvor ditt eget lys sørger for at kroppen kommer i balanse igjen og at immunforsvaret ditt gjenopprettes. Chiren leter etter årsakene til problemene og bekjemper disse. Følgene eller symptomene forsvinner deretter fordi kroppen ordner opp. Kroppen din blir i stand til å kvitte seg med symptomene, når årsakene oppheves.

Diagnose

Terapien består av korrigering av forstyrrelsene i lyset fra cellene. Korrigeringen foregår ved å endre kaotiske lysimpulser, dvs. korrigere frekvensen i cellene. Under diagnosen ser man først på hvike systemer i kroppen som fungerer godt. Dette gjøres gjennom målinger på akupunkturpunkter på hender og føtter. Disse akupunkturpunktene befinner seg i ?enden? av lysbanene, som knytter sammen alle kroppsdelene. Lysbaner er det sammen som meridianer. Hver meridian tilhører et organ i kroppen, så vi måler tilstanden i organene/systemene i kroppen.

Først forstas en punktmåling av meridianene på hender og føtter for å se hvilke kroppsdeler som fungerer bra og hvilke dårlig. Godt fungerende systemer vises på bildeskjermen som en vannrett linje. Mindre godt fungerende systemer gir en fallende linje. Jo kraftigere linjen faller, jo dårligere er organet, eller jo flere forstyrrelser det er. Disse organene har en eller flere funksjonsfeil. Deretter testes det ut kjente frekvenser av mulige forstyrrelser på punktene som viser en funksjonsfeil.

Frekvensene som vi tester har alle de omvendte frekvensbølgene av forstyrrelsene. Siden to motsatte bølger av samme frekvens nøytraliserer hverandre, oppheves forstyrrelsen og måleresultatet vil igjen vise en vannrett linje. Når dette oppnås, vet vi at årsaken til forstyrrelsen er funnet.

 

Behandlingen

Behandlingen består av å gi de motsatte frekvensene av forstyrrelsene. Under behandlingen holder man i to glassrør. Det ene glassrøret overfører lyset som avgis av kroppen til Chiren. Dette skjer via optiske fiberkabler. I Chiren blir lyset delt opp i harmoniske og disharmoniske lys. Det gode, harmoniske lyset forsterkes og gis tilbake til kroppen via det andre glassrøret. Det disharmoniske lyset inverteres (dannes om til den motsatte bølgen) og gis tilbake til kroppen. Siden det inverterte lyset nøytraliserer den kaotiske delen av lyset, oppheves forstyrrelsene.

På denne måten kan Chiren rette opp 70% av forstyrrelsene i kroppen. De øvrige 30% spores opp gjennom målinger og behandles ved hjelp av energetiske medikamenter. Behandlingen gjør at immunforsvaret får de beste vilkårene og klarer å ordne opp problemene selv.

Hva kan behandles?

I utgangspunktet kan alle funkjonforstyrrelser i kropp og sjel behandles. Dette kommer av at vi ikke behandler sykdommer/symptomer, men utelukkende gjenoppretter kroppens immunforsvar til å kunne kjenne igjen og løse problemene på egen hånd. Dette tar som regel 5?10 behandlinger. Noen ganger flere, noen ganger færre. Antallet nødvendge behandlinger er avhengig av kroppens evne til å regulere seg selv. Kropper med en høy regenerasjonshastighet trenger som regel færre behandlinger. Barn og dyr inngår i den kategorien.

De fleste får ikke noe ubehag, men kroppen din arbeider i ca 72 timer etter en behandling med å reparere forstyrrelser som er funnet. Man kan noen ganger føle seg litt uopplagt, kvalm og få litt hodepine de første dagene etter behandlig. For å ungå dette er det viktig å drikke minst 2 liter vann per dag mens kroppen jobber, siden nyrene er sentrale i utskillingen av stoffene i kroppen.

 

 biophoton-header

 

http://www.biontologi.no/biontologi/Velkommen.html

http://www.superdamene.no/biophoton-terapi/

Her er en oversikt over behandlere

Det koster mellom 500 og 1200 kroner for en behandling ettersom hvor i landet du bor og hvem du går til.

http://www.biontology.com/documents/Norway.pdf

 

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(19772394)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg