Tror du på healing

 

Tror du på healing?

Ikke alle tror på healing, men mange flere enn for noen år siden.

Jeg trodde selv ikke på det.

Likevel var jeg nysgjerrig på dette fenomenet.

Etterhvert begynte ting å skje som jeg ikke planla eller prøvde på.

Jeg ble så varm i hendene.

Jeg ble så varm at folk skvatt når jeg tok i de.

De lurte på om jeg hadde helbredende hender.

Neida sa jeg, jeg er bare varm.

Jeg var så varm at folk ble nysgjerrig og ville kjenne.

Jeg begynte å undre meg på hva dette var.

I og med at jeg er en liten forskerspire og innmari nysgjerrig av meg, begynte jeg med å eksperimentere.

Jeg spurte om å få legge hendene på de som hadde vondt.

Jeg syntes dette var så spennende at jeg nok ble litt masete for noen.

Ofte skjedde det merkelige ting.

Smerter og betennelser som forsvant, hodepiner som ble lindret.

Men like ofte skjedde det ikke noe.

Derfor kunne det jo kun være tilfeldigheter.

Men så begynte jeg å kjenne mer fysisk energiene i kroppen min.

Det begynte med en tyngde, at jeg ble slapp, som etter tre glass vin.

Jeg begynte å “vite” ting om folk som de hadde opplevd.

Når jeg så spurte de, kunne de bekrefte dette.

 

Jeg ble mer og mer interessert.

Jeg leste bøker og jeg begynte å gå kurs.

Jeg begynte å følge hjertet.

Med det mener jeg at jeg begynte å følge det jeg hørte bli sagt inni meg.

Ting føltes som det ble lagt til rette for meg når jeg gjorde dette.

Når man skal følge hjertet, er det noen ting som er ekstremt viktig å huske.

For det første er den stemmen bare god, den er ikke negativ eller ond.

Den ber deg ikke om å skade et annet menneske.

Den gir deg kun visjoner eller små steg du kan ta videre.

Ser du for deg at du skal skrive bok, betyr det Ikke nødvendigvis at du skal kaste alt du har i hendene og gi ut bok, i samme øyeblikk.

Men stemmen viser deg boka for å gi deg en visjon, en drivkraft til å skrive og formidle det du har inni deg.

Slik blir du med små enkle skritt, ledet fremover.

Og du trenger ikke kaste deg over dyre kurs og konsultasjoner heller.

Bruk det som ligger på nett helt gratis, hvis du ikke har god økonomi.

Vær trygg på at det du skal, blir lagt til rette for deg, skreddersydd til akkurat deg.

Læring ble og blir gitt meg hele veien.

For meg må ting høres logisk ut for at jeg skal tro på det.

Jeg er en skeptiker i utgangspunktet, livredd for å la meg lure, hjernevaske.

Jeg kjøper derfor ikke dette med en gave fra Gud.

En gave Gud kan ta fra deg hvis du ikke oppfører deg fint.

Dette har vi jo også fått mange beviser for at det ikke stemmer.

Healing og mediumskap er evnerikt mennesker kan utvikle.

Alt er energi og denne energien kan både leses og endres.

Hvor flink man blir til å bruke disse evnene, er svært individuelt.

Men jo mer man jobber med det, jo åpnere blir man.

Healingkraften kommer sterkere gjennom en.

Man leser lettere energiene og får dermed lettere inn informasjon.

Healing er heller ingen tryllestav, hokus pokus og du er frisk.

Ofte kan du gå til legen i årevis med en kroppslig utfordring uten å bli bedre.

Men når du går til en healer, forventer du spontan helbredelse.

Nei, det er ikke logisk.

Men healing er et verktøy.

Du tar en smertestillende for hodepinen og den forsvinner og så kommer den igjen en annen gang.

Slik kan det være med healing også.

Det kan være lindring der og da men ikke noen tryllekunst, selv om jeg møtte ei som sa at hodepinen forsvant og ikke kom tilbake.

Noen ganger har det ingen virkning i det hele tatt.

Noen kan bytte healer og da få hjelp.

Man har ingen fasit, ingen beviser, man må bare prøve seg frem.

Men tro bare ikke at hvis du betaler dyrt, får du bestandig bedre hjelp.

En som hjelper deg gratis, kan kanskje være den som hjelper deg like godt, som en som tar tusenvis av kroner for en behandling.

De som har det som en jobb, må selvfølgelig ta betalt.

Dette gamle med at tar man betalt, mister man evnene er bare tull.

Men jo flere som bruker evnene sine, jo bedre, så øv deg på de du kjenner, men spør bestandig om lov først.

 

Så slik har jeg sakte men sikkert utviklet meg fra ikke å tro, til å bli nysgjerrig og spørrende, til å tro.

Men samtidig er jeg fortsatt jordnær og vil gjerne ha en vitenskapelig forklaring.

Alle vet at trylling er ikke virkelighet, men basert på illusjoner og lureri.

Det er en logisk forklaring bak hvert et trylletriks også.

Når du følger hjertet, skjer det mye fint.

Mange fine opplevelser og menneskemøter.

Jeg følte for å begynne å skrive det som kom til meg.

Jeg spurte om noen var villig til å være prøveklut.

Jeg oppdaget da at ordene ble gitt meg mens jeg skrev.

Det var ingenting jeg skulle tenke ut, de dalte bare ned så fort jeg klarte å skrive.

Så begynte jeg å skrive fra de som hadde gått bort.

Deretter kom trangen til å lage bilder, et prosjekt som fortsatt er på utforskerstadiet.

Der er jeg langt fra å ha lært nok, bare så vidt begynt.

Og jeg er nok ikke ivrig nok til å sette meg ned og øve og det er øving som skal til.

 

Så slik har veien min åpnet seg.

Helt fra ikke å være interessert og ikke tro, til en lidenskap jeg ikke kan være uten.

Frisk er jeg ikke blitt, men jeg tror nok jeg greier veldig mye mer med mitt for lave stoffskifte og andre ulike diagnoser, i forhold til mange andre.

Healing og meditasjon er blitt mine viktigste verktøy.

Så selv om du ikke tror, så vær nysgjerrig, vær spørrende og åpen, vær gjerne skeptisk og jordnær.

Men gjør ikke slik noen liker å gjøre.

De går inn på Lillasjelsiden for å kommentere og gjøre narr av de som bruker healing.

I disse tider åpner flere og flere opp, uten at de er klar over det.

I og med at det skjer universelt, har ikke noe med tro å gjøre, vil mange som ikke tror, plutselig oppdage at de selv har evner de ikke visste om.

Akkurat slik det var med meg.

Det synes jeg er morsomt å tenke på.

I dag

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. jeg tror på healing og jeg hvet att en healer ikke kan garantere for helbredelse eller hjelp,men jeg tror en healer kan gi ro i sjelen så en får det bedre med seg selv :=) i min familie har det vært healere og sanndrømte i generasjoner,min søster har varme hender ,jeg har ikke evnene men jeg tror helt klart

    2. Ja, jeg tror på det☺️ Selv om ingenting er kvikk fiks, er denne tilnærmingen som har gitt meg mest for å starte på vegen til ro og aksept💛 og erkjennelsen at ting tar tid for å bøte på alt som har vært av skadelig art. Det er det healing og meditasjon som for meg er beste medisin💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg