Ser dere hva dette er?

Ser dere hva dette er?

Jo ganske innlysende.

En tom kaffekopp.

So what?

Ja, hallo, den er tom.

 

Nå har jeg gått her (lest sittet for det meste) hele uken og strevd med litt av hvert.

Jeg har vasket klær og lagd mat.

Ja slik du hører Gjertrud i the Julekalender, når hun legger ut om julepynten.

Og kuler og guirlander og glitter.  Ooooolaf!!!

Ja nå har jeg strevd med alt alene hele uken.

Jeg har sluppet katten ut og inn, utallige ganger.

Og jeg har lagt den stor kasserolle ertesuppe(prøvd å la være å tenke på konsekvensene, hadde kanskje vært bedre å lagd den sent søndagskveld, gubben drar 04.30 om morgenen, ja i tilfelle er større gassutslipp, mener jeg)

Men nå er det torsdag, gubben har kommet i hus og suppen er servert.

 

Og her sitter jeg da og venter.

Og venter

Og venter.

Og ingenting skjer.

Kaffekoppen er like tom, enda jeg satte selv på trakteren mens gubben enda slurpet i seg alskens ingredienser til  gassangrep.

Kan man ikke forvente servering her?

Hallo, tom kopp

 

Tror jeg henter den selv jeg.

Kanskje noen har jobbet litt mer enn meg.

Han trenger nok å samle styrke til de kommende eksplosjoner.

I dag

 

 

Til minne om en annen god mann, Nils Arne Eggen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg