Rett og slett lite interessant for andre enn meg

Rolige dager, mens fruen venter på å få pakket kofferten.

En liten tur på Rema og apoteket, sistnevnte hadde ikke det jeg skulle ha, men lovte at det kommer onsdag.

RACLETTE

Mange endringer denne julen

 

Utenom nyttårsaften når vi skal ha kalkun, blir det “spis tomt kjøleskapet”-dager.

I går ble det laget wok av restene fra racletten dagen før.

Jeg har kjøttet i en boks og grønnsakene i en annen, så steker jeg kjøttet først og har så i grønnsakene.

Lettvint og nydelig middag.

I dag blir det fiskesuppe som jeg lagde forrige uke.

Den var lagd av kraften fra blandaball.

BLANDABALL

Så har vi igjen litt svineribbe fra 1. juledag.

 

Jeg kjøpte reker som skal renses til rekesalat.

Det er tradisjon til nyttår.

Veldig god Rekesalat

 

 

Det går i bøker om dagen.

Jeg skriver favorittbokblogger, både vanlige romaner og krim.

De kommer over nytt år.

Jeg må nemlig lese ferdig først.

 

Skyggekongen skal jeg lese ut i dag.

Den blir med på favorittlisten.

Håper jeg når å lese Isabel Allendes nyeste også.

Den begynner jeg på i kveld.

Jeg har tre bokomtaler jeg ikke har skrevet, blant annet av Som en rød tråd, som jeg leste ut i natt.

Lesestabel januar og februar er ferdig, men ikke oversikten over leste i desember.

I tillegg lagde jeg en oversikt over de gubben har lest, men som jeg ikke har fått lest enda.

Den oversikten postet jeg i går.

Hvordan har dette skjedd?

Slik blir dagen her.

I dag

 

2 kommentarer
    1. Det eer veldig godt å få utnytta maten. Her må nok noe kastes, men det går til gjenbruk likevel.
      Bør kanskje innom å se på anmeldelsene dine, akkurat nå er det ingen bøker jeg hører på…her går det i lydbøker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg