Redningsaksjon

I vår hadde vi redningsaksjon igjen her.

Ja det var ikke 330 skvadronen som var ute på tokt akkurat.

Men jeg synes disse Toogoodtogo pakkene er gøy.

Kr. 39,- betalte jeg for alt dette.

 

 

De to småbrødene fikk 2 min i airfryer og ble frokost til oss.

Det passet godt, for jeg har bare et hjemmebakt brød igjen, eller rettere sagt, to halve.

Ett må jeg ha til mandagsmorgen, når gubben skal ha niste.

Jeg gidder nemlig ikke bake før den 22. for det er litt fullt i fryseren.

Da kommer julegjestene mine og lille julaften har vi bestandig nystekt brød og fenalår om kvelden.

Siden de kommer dagen før, baker jeg til de kommer.

Croissantene er ikke spist enda. Det blir nok i kveld, tenker jeg.

 

Det var masse grønt også, det liker jeg.

Det er det fine med å kjøpe toogoodtogo på matbutikk.

salat, tomater, epler og plommer.

Tomatene skal jeg ha i burritos i dag, med salat til.

Passet perfekt.

Tomatene trenger ikke være tipp topp, når de skal varmebehandles.

 

 

En liten minipizza. Den fikk 3 min i airfryer. Så delte vi den og wienerbrødet, til tv-kosen.

Vi ser for tiden på redningsaksjonene med helikopter og jeg griner jo for hver episode. Det er sterkt å se det live. Det er jo autentiske bilder.

 

Denne puttet jeg i fryseren. Fin å ta opp hvis vi før kaffegjester.

 

 

Dessuten lærte jeg noe nytt.

De hadde nemlig to kasser på Bunnpris Isfjorden, der jeg kjøpe denne.

Jeg tenkte at hvis den siste ikke er solgt, kan jeg redde begge to.

Men det går ikke.

I det hentefristen kommer, forsvinner pakken.

Da blir den stående der og ingen får kjøpe den.

Det er jo litt dustete, men ingenting de ansatte kan gjøre, for de har da ikke lov å selge dem.

Og de får ikke kjøpe dem selv heller.

Pakken bør ikke ut av systemet før hentetiden er over, er mine tanker.

Mye mat for kr 39,-

Mye allerede forsvunnet ned i min store mage.

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg