Pølserestegryte


Jeg påstår det blir mye mer isbelagt i nye frysere enn de gamle.

Kan ikke huske det var så ille før.

Men i dag fant jeg 4 julepølsebiter og noen skiver bacon.

Jeg er ikke noe glad i julepølse. Jeg liker ikke krydderne. Men de må jo spises.

 

1 løk, 1 gulrot og en bit kålrot

 


Jeg hadde litt tomatsaus igjen fra pizzaen

Pizza i airfryer, her må det justeres

 

Poteter kokes. Jeg steker først baconet i strimlerog så får grønnsakene surre litt med

Fløte, dato 31.05, god som ny.

 

Tomatsaus og fløte, røres inn sammen med grønnsakene og får koke til de er ferdig, ca 10 min. Bønner og pølse røres inn til slutt.

 

Det ble faktisk riktig så godt. Tomatsausen døyver litt av julekryddersmaken så det ble bra.

Da var det borte fra fryseren.

 

I morgen har jeg lyst på kveite og agurksalat.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg