Pizza i airfryer, her må det justeres

I går prøvde jeg pizza i airfryer.

Det tror jeg skal bli bra, med visse justeringer.

Jeg stekte 200 grader, 6 minutt.

Men.

Jeg testet to lag samtidig, det var ikke suksess.

Den under ble ikke nok stekt.

 

Jeg legger den andre på toppen, 6 min til

Som vanlig, hadde jeg også for mye fyll, så det gjorde den litt bløt.

Den underste måtte enda ha 2 minutter til.

 

Konklusjon:

Disse ville blitt bedre om jeg la alle i stekeovn, 25 min.

Neste gang lager jeg to pizzaer, med mindre topping, steker en i gangen, satser på 7 min.

Fortsettelse følger

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg