Ny læring, spennende opplevelser

 

Ny læring, spennende opplevelser for tiden.

Det er tydelig at skolen for utvikling av sanser, har startet for høsten .

Emnet er helt klart telepati.

 

Alle har vi vel opplevd det innimellom.

Dere sier det samme samtidig eller du tenker på noen og så ringer de.

Eller du føler på deg at noen trenger deg.

Det er jo ikke noe ukjent fenomen.

Jeg skulle ha venninnebesøk her om dagen.

Jeg hadde småsovet i tre dager, sittet i en stol og vekslet mellom transe og søvn.

Helt forunderlig syntes jeg, men nå forstår jeg,  for i de transene jeg var i, var det nok åpning av sanser.

Energiene var så sterke at jeg kunne ikke holde øynene åpne.

Så “våknet” jeg da igjen og tenkte at jeg må holde meg våken,  for de kommer snart.

Vanligvis drikker vi bare kaffe, men i ørska tenkte jeg at håper de har med sjokolade i kveld.

Så “tenker” jeg plutselig “hva? Kommer det en til?”

Jo da, jeg klarte å bli våken og jeg satte på kaffe.

Den første kommer og sier: Jeg skulle egentlig ha med meg ei dame, men hun trekte seg.

Så kommer den andre og jeg utbryter, “Hæ, har du med sjokolade?”

Ja sa hun, jeg fikk et innfall på vei hit, så jeg stakk innom butikken.

Ja, der var første leksjon.

 

Men det jeg ikke hadde forstått, var at jeg allerede hadde startet en ny leksjon og det er noe jeg aldri har opplevd før.

Jeg skulle etterrense et hus hos mennesker jeg ikke kjenner.

Det eneste jeg vet er hvilket område av landet de bor i.

Jeg renset der tidligere i år for barna var veldig urolige nattestid.

Nå skal det sies at det kan være mange grunner til at barn sover urolig, voksesmerter, tenner, traumer, med mere.

Men det er spennende å rense, for oftest etter rensing, sover de bedre.

Nå var det gått  et halvt år og det var litt urolig igjen, noe som kan skje.

 

Jeg får ikke opp så mye, men ser en liten pike som sitter og leker.

Hun ser opp, hei, sier hun, jeg bor her.

Jeg spør derfor de som bor der om det hadde vært en ulykke med et barn.

Svaret var nei.

Jeg tenkte ikke så mye mer over det akkurat da, men følte meg ikke helt ferdig i huset, så jeg fortsatte en kveld til.

Da får jeg opp energiene av en mann, beskriver han og får bekreftelse på at han kjenner de.

Men så dukker denne piken opp igjen.

Hun sier hei, jeg liker deg jeg, vil du leke med meg?

Bildet jeg får har skarpe farger og det slår meg at piken har kanskje ikke gått bort.

Jeg klarer ikke gi helt slipp på henne og er så nysgjerrig at jeg må spørre om det har bodd ei jente der, men som fortsatt lever.

Jeg tenker at de klare fargene er læring for meg for at jeg skal forstå at dette er ikke noen som er gått ut av tiden.

De energiene vises nemlig ofte som bilder ettersom hvilken tid det er.

De er blasse i fargen, svart/hvitt, gulnet osv for å gi meg en pekepinn på når dette har funnet sted.

Jeg sender derfor spørsmål om en pike har bodd der.

Ja det har det.

Men så slår det meg plutselig som lyn fra klar himmel.

 

Jeg tror kanskje jeg har kontakt med hun som bor der nå.

Jeg forteller så dette at det er mulig at det er sånn det er.

Hun sier hun liker meg og vil leke med meg.

Da svarer vedkommende at de hørte hun ropte nettopp, men når de kom opp til henne, sov hun.

Jeg ble litt satt ut og tenkte at jeg leser jo energi, er ikke så rart om klarsynet mitt fanger opp det som skjer i huset.

Så må jeg spørre om hun har fått ny sykkel nylig eller om hun ønsker seg sterkt en ny sykkel.

Da får jeg til svar at hun fikk ny sykkel i august og det forteller hun til “alle” hun møter.

Da måtte jeg bare le.

Og om jeg og piken hadde telepatisk kontakt, i det hun sov eller om jeg leste energiene rundt henne, ja jeg kan ikke påstå hverken det ene eller andre,

Kanskje noen vil tro at det hele var bare tilfeldigheter.

Det tror ikke jeg.

Slike opplevelser er utrolig spennende.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg