Jeg vil takke

 

Jeg vil takke for alt jeg har fått og får

Alt som blir gitt meg som gleder hjerte og sjel

Jeg vil takke for følelsene mine

De gjør at jeg kan føle

Gleder, sorger og skuffelser og smerte

Alt som er med på å forme meg som menneske

Gir meg erfaring og lærdom så jeg får et rikt liv

Lar meg få være tilstede for mine medmennesker, lytte og forstå

 

Jeg takker for familie og venner

Jeg takker for alle bekjentskaper

Også de som kan være ubehagelige

Ofte er det de som en lærer mest av

Alle menneskemøtene

Jeg takker for all kjærlighet som får strømme fra meg og til meg

Kjærlighet er høyfrekvent energi

Ubetinget kjærlighet

Jo mer man sender ut, jo mer får man tilbake

 

Jeg takker for alle vakre opplevelser

Opplevelser via menneskemøter

Energier som møtes og forenes, får vokse og ekspandere

Som åpner opp for flere frekvenser

Gjør healingevner sterkere

Jeg takker for lidenskapen jeg har for bøkene

Alle sterke og gode leseopplevelser

Jeg takker for reisene jeg får være med på

opplevelser der jeg virkelig  kjenner at jeg lever

Jeg suger inn nye landskaper, smaker ny mat, ser andre mennesker

Opplever andre kulturer

Jeg kjenner sjelen danse av glede

Hjernen er takknemlig for ny input, ny inspirasjon

Den er klar for å tråkke opp nye stier

Nye stier som igjen fører til ny lærdom og utvikling

 

Jeg takker for at jeg får mine basic behov dekket

Jeg lever i overflod

Et godt hjem, mat å spise

Jeg har alt jeg trenger for å ha det bra

Alle mine behov blir dekket

Jeg takker kroppen som bærer meg

Som på tross av utfordringer,  klarer å holde meg i bevegelse

Som aldri har gitt seg, på tross av motgang

Jeg takker for hver dag

Hver dag jeg kan våkne og oppdage at jeg har blanke ark jeg kan fylle

Jeg fryder meg over alle fargene jeg kan bruke

Hver dag gir meg nye valg

Det er kun opp til meg selv hvordan jeg vil bruke de

Jeg takker også for alle ordene

Ordene som daler ned i fingrene mine

Ordene som gjør at jeg kan skrive et takkebrev

I dag

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg