I går gikk det opp et lys for meg igjen.

 

I går gikk det opp et lys for meg igjen.

Ihvertfall et lite blink.

I disse dager når verden ble endret og alt ble usikker, meldte jeg meg opp til eksamen i indre ro.

I starten var det vanskelig, det må jeg innrømme.

Som mange andre gikk det i bølgedaler.

Fikk jeg for store mengder fryktkonspirasjoner sank jeg ned i motløsheten.

Jeg klarte imidlertid å forstå noe, nemlig frykt avler frykt.

Henger vi oss opp i det vi kan frykte, ja da gir vi det styrke og det vokser.

Dette visste jeg at jeg ikke ville tåle her jeg går og suller alene.

Jeg måtte tenke positivt skulle dagene mine være bra.

Jeg holdt meg mest mulig unna nyheter og samtaler om virus.

Jeg hadde en tanke inni meg at dette ville snart snu.

Jeg tviholdt på den tanken, blant annet ved å forestille meg at i mai skulle jeg til England.

Ja nå skal jeg nok ikke det, men her i landet ser vi at det snudde.

Og forunderlig nok snudde det, slik jeg forestilte meg det.

 

Vi vet at henger vi oss opp i fryktkonspirasjoner, gir vi de styrke.

Det blir mer sannsynlig at de blir virkelige,  jo mer fokus vi gir de.

Ved å rope og skrike om det vi frykter, hjelper vi faktisk det vi frykter til å bli sterkere.

Alt er nemlig energi og vi må heller endre den energien.

Denne uken hørte jeg en transemediumskapskanalisering som bekreftet dette.

Det morsomme for meg var at ordene som kom ned fra åndeverden bekreftet det jeg har skrevet i bloggene tidligere samme uke.

Jeg vet at det er høytflyvende tanker for mange og at mange ikke forstår dette eller tror på det, men for meg er det sannhet.

Alt er energi.

På samme måte som vi renser hus for tunge energier ved å endre dem, kan vi endre det vi frykter.

 

Jeg har i det siste fått være vitne til at situasjoner som har vært fastlåst, mirakuløst har løst seg.

De har løst seg på nye måter vi ikke kunne forutse.

Man så ingen mulighet for løsning, så sender man healing til situasjonen og ber om at det løser seg til det beste og som ved et trylleslag, dukker det opp nye forløsende muligheter.

Dette har jeg nå brukt for meg selv men også for andre.

Det hjelper dog ikke hvis dagen er kommet for noen eller hvis du ønsker å skade noen.

Dette skal man bruke som våpen mot det man frykter.

Kjærlighet og healing er høyfrekvente energier som løser opp de lavere, som frykt, ondskap, osv

 

Vi mennesker liker å ha rett.

Ofte blir vi veldig opphengt i å fremme våre ideer.

Det er da det er viktig å velge det vi ønsker oss, ikke det vi frykter.

Vi glemmer ofte dette på veien.

Vi vil gjerne slå i bordet og si: Det var det jeg sa.

Derfor er det enda viktigere å velge riktig, ikke gi styrke til det vi ikke vi ha.

Som de sa i kanaliseringen at er vi sinte på noen og sender ut vår aggresjon, da styrker vi de vi sender sinnet til.

Vi må sende det motsatte.

 

Jeg var veldig opphengt i den turen jeg ønsket.

Og ja jeg hadde nok bruk for det.

Men jeg glemte noe vesentlig og det var å bare være, ikke tenke.

Hadde jeg klart å være tilstede i nuet, stole på at det jeg har bedt om, ordner seg til riktig tid, ville jeg sluppet å jobbe så hardt.

Jeg tror derfor jeg får litt trekk i karakteren der i indre ro eksamen.

Jeg ble også veldig opphengt i at dette måtte være riktig.

Selv om jeg vet inni meg at det bestandig skjer det som er riktig, til akkurat riktig tidspunkt.

Nå var det ikke det tidspunktet.

 

Nå skal det også sies, til mitt forsvar, at det var den vanskeligste eksamensoppgaven jeg kunne fått.

Det haglet jo inn med negativitet og skrekk og gru, på alle kanter.

Ikke rart at jeg måtte finne en tanke som virkelig duger.

Det å lære seg å ha tillit, å bare være i nuet, det er slett ikke enkelt.

Det krever trening.

Husk nå at er det noe du frykter skal skje, send det kjærlighet og omtanke.

Er det noen du er sint på, send gode tanker til en god løsning.

Ha tillit, føl fred inni deg, stol på at den beste løsningen skjer og det må ikke bestandig være den du tenkte.

Ofte dukker det opp noe nytt, så mirakuløst at du blir helt lamslått av forbauselse.

Brett opp skjorteermene, send gode tanker ut i verden.

Kjenn hvor godt det gjør for kroppen din.

Vær i nuet, nyt de gode øyeblikkene.

I dag

Blogginnlegg siste uken:


Lar du deg lure?

Kjære menneskebarn Hva har dere lært

Mennesket har store følelser å håndtere

Slørene faller i det dere åpner opp

Ikke vær så skråsikker

Kjenner du at du igjen blir løftet

Jeg tenker igjen, hva hvis jeg ikke greide

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg