Slørene faller i det dere åpner opp

Slørene faller i det dere åpner opp

Med ett ser dere mye klarere

Dere legger ned våpnene dere før har brukt

Det blir nok å bare være

Dere trenger ikke gå i krigen for å opplyse andre

Dere trenger ikke advare, rope høyt, protestere

Dere vil se dere har fått en annet våpen

Et våpen som kun kan brukes i det godes tjeneste

Dere vil oppdage at det er det sterkeste våpenet.

Det er tankekraften deres

Når dere først tar tilbake den, er dere uslåelig

Det å ha fokus på hva dere ønsker fremfor å slå tilbake på det dere ikke vil ha

Dere vil se mer og mer at det vil ikke nytte å gå i kamp

En kamp erstatter en ny

Det vil aldri bli fred

Så legg ned våpnene

Ikke vær med i krigen om ordene

Hvem har rett, jeg vil ha rett, gå din vei, dette vil jeg ikke ha, kom ikke her å true meg, jeg protesterer, du får ikke tak i meg, jeg vinner, jeg vinner

Ja hva vinner du

Jo du vinner en ny kamp

 

Forstå nå at dette er ikke veien å gå

Veien du skal gå er gjennom ordet om kjærlighet

For hver en som finner seg selv i kjærlighet, jo nærmere er freden

Husk du er en magnet

Du skaper mer av det som står ditt hjerte nærmest

Velg derfor riktig

Ha fokus på det du ønsker som resultat, ikke det som er stridens kjerne

Ha tillit til det som er større

Forstå at du kan ikke redde verden med å være i konstant strid.

Du vil bare få mer og mer og mer

Du ser det allerede

En sak erstattes av en ny

Det er ved på bålet til de som vil kue deg

Du føyer dem enda du tror du viser motstand

Du er der de ønsker å ha deg

De tråkker på deg, de jubler over kampene dine for du gir dem styrke

Frykt avler frykt og i frykten har makten ligget

 

Men nå er det nye tider

Vi setter nye mål

Nå skal vi skape fred

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg