Lørdagskos

  

 

And med hoisinsaus, cashewnøtter, salat, paprika, avocado, granateplekjerner,rød løk og agurk.

I dag er vi veldig sunn her i huset, men også usunn.

Jeg er ingen fanatiker.

jeg spiser mye sunt men jeg skeier også ut med usunt.

Jeg tror på balanse og et variert kosthold.

Jeg prøver å være flink midt i uken og skeie ut litt i helga 

Jeg tror på hjemmelagd mat og det å spise variert, men kan også spise  Fjordland.

Slik er jeg og det får være bra nok.

 Egentlig bruker vi å spise denne salaten med å  fylle salatblader og spise med hendene, men salaten var for liten, så vi gjorde en vri.

Godt var det. 

Nå er det filmkveld, akkurat nå C.B.Strike 

Serien basert på bøkene til J.K Rowlins, Harry Pottersmor.

Blåmuggdipp: halv pakke blå castello, halv boks creme fraiche, en liten halv rødløk, sitronpepper, litt salt og sitron

Philadelfiadip, samme som blåmuggdipen men med halv boks philadelefiaost 

Etter Strike, blir det Havets Katedral på Netflix, basert på boken til  Aldefonso Falcones, fra Barcelona 

Tidligere i dag, var vi på gocartbanen og så barnebarnet kjøre.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg