Tro det den som vil

 

Jeg vet at det er mange som ikke har samme tro som meg

Det er helt ok

Jeg vet også at flere og flere får samme tro som meg

Det er fantastisk

Når man er kommet dit at man kjenner enegiene i kroppen

Når man vet hva et annet menneske føler uten at de har sagt et ord

Felleskapet

Det å være ett som dråper i et vann

Det er fantastisk

Det må oppleves for at man skal tro på det

Jeg tror ikke på noe fordømmelse

Jeg tror ikke noen skal til helvete

Jeg tror vi alle skal til samme plass

Vi reiser bare på ulik måte og tar hver våre veier

Vi stopper på ulike holdeplasser og møter ulike forsinkelser

Vi krommer frem, alle sammen

 

Det er fortsatt mange vonde krefter som rir verden

Håpet er at man smått om senn kan få endret den til å bli bedre

Mange land løsriver seg nå fra tyranniet

De sprenger kjettinger og vil settes fri

Det vil ta tid

Det vil gå generasjoner

Håpet er likevel at vi er på vei

Aldri har det vært så mange lysarbeidere som i dag

Mennesker som sender ut gode tanker og tror at de tankene kan høyne energiene i verden så ondskapen må vike

Dette høres for mange høytflyvende og urealistisk ut

Det kan hende det, men man må leve i håpet

Håpet og tankens kraft er sterke

 

Mange sier de er så små,hva kan de bidra med

Det er det som er så flott

Vi kan alle bidra, hver og en liten sjel på jorden kan bidre

De positve tankene vi sender ut gjør underverker

Det kan alle greie

Vi kan behandle hverandre finere

Vi kan være mer glade og takknemlige for det vi har

Det skulle da ikke være så vanskelig

Når da tusen etter tusen etter tusen blir til millioner av mennesker som sender ut postiv energi, vil den negative måtte vike

Den negative energien har nemlig lavere vibrasjoner

Lave vibrasjoner må vike for den høyere

Jo mer godhet vi sender ut , jo mer får vi tilbake

Den mangedobler seg

For godt til å være sant sier du

Har du prøvd da

Du må prøve noe for å påstå at det virker

Jeg ser det virker jeg

 

Jeg har i løpet av et par år blitt en annen

Jeg er gladere, mer takknemlig og mye mer tilfreds og lykkelig

Er det ikke det vi alle vil da

Hvorfor ikke prøve du også

Hva om du starter en kampanje og får med venner av deg

Tenk hvor moro dere kan få det sammen

Tenk hvor godt vi kan få det da

Prøv det da vel

I dag

4 kommentarer
    1. Jeg tror at TRO ikke spiller noen rolle, altså hvilken tro man har.. Spiller ingen rolle. Det viktige er hva man kan gjøre for andre og oss selv for å bli glade på innsiden 🙂

    2. Fint å lese…En må ha trua. Merker jo at du har blitt mer positiv. Jeg har aldri opplevd deg som noen “sur kjerring”, men ser like fullt at du sprudler mer og er mer optimistisk! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg