Visualisering og manifestering

 

Det siste året har jeg benyttet meg mye av visualisering.

Jeg sender ønsker ut i luften.

Så venter jeg på at de blir oppfylt.

Det er ganske så morsomt.

Det siste halve året har det gått kort tid fra ønsket er sendt ut til leveransen har kommet.

Ofte bare noen dager.

Du tror kanskje ikke på meg, men jeg lyver ikke.

En av tingene jeg ønsket meg, var noen ekstra kroner.

Det fikk jeg.

Det rare er at selv om jeg ikke kan forstå hvordan det skal foregå, dukker det opp muligheter jeg ikke har tenkt på eller trodde var mulig.

Jeg ba og om flere lesere og flere medlemmer på Lillasjel.

Jeg fikk det også.

Jeg ba om flere bestillinger.

Nå tikker de inn i meldingsboksen min.

Flere og flere ønsker seg sine personlige Lillasjelord.

Det kan være jeg må registrere meg som firma dette året.

 

Jeg sukket oppgitt over stekovnen min og ønsket meg en ny.

Noen dager etter gikk sikringen når jeg skulle sette den på.

Etter det ble den skummelt varm eller iskald.

Da ble det ny fin stekeovn.

Likedan klaget jeg over oppskjærsmaskinen.

Plutselig var den død også.

Det er blitt sånn at jeg tror jeg må passe meg for hva jeg ønsker meg.

 

Det er flere ting som har stått på ønskelisten som jeg har fått .

Personlige ting som jeg ikke har behov for å dele.

Det må være ønsker som ikke er til ulempe for noen andre.

De må være til det gode .

Dette er viktig.

 

Jeg er opptatt av tall.

Når jeg får like tall flere ganger, slår jeg de opp.

Jeg har en nettside jeg bruker.

Det betyr ikke at jeg går god for alt som står der.

Men det er en side jeg henter mine bekreftelser fra.

I det jeg våknet flere netter på rad 1.51 , slo jeg opp der.

Og hva handlet det tallet om, jo nettopp manifestasjon .

Siri Rød legger ut på sin side at hun vil trekke kort for oss.

Hvilket kort får jeg .

Jo selvfølgelig manifestasjon.

Nå har jeg og lagt ut ønske om god helse.

Jeg vil så gjerne bli frisk så jeg kan være mer aktiv .

Nå venter jeg på at det ønsket skal manifestere seg.

Det jeg kan si er at for øyeblikket er blodtrykket fint og stoffskiftet normalt og det høye insulinet har dalt noe.

Jeg har og gått ned to kg, også et ønske er vektnedgang.

Så vi er på riktig vei slik det ser ut nå.

Ønsket må selvfølgelig var noe som er mulig

Min oppfordring er derfor, lær dere å visualisere ønskene deres.

Lag dere gjerne et visionboard.

En tavle der dere klipper ut bilder og henger opp, så det blir synlig.

Små lapper på kjøleskapet.

Gå ikke i fellen og ønsk dere noe med ikke i, for det forstås ikke.

Ikke regninger, betyr regninger, universet kan ikke det med negative fortegn .

Dette er loven om tiltrekning.

I dag 

https://www.facebook.com/groups/285387111600855/?fref=ts

MANIFESTASJON kortes betydning : Du har manifsestert overflod og nye muligheter. Vær klar over at disse gavene nå er tilgjengelige for deg!
Det du har ønsket deg er nå på vei. Muligens kommer det ikke på den måten du hadde trodd, men det er like fullt det du virkelig har lengtet etter. Dyp fred, trygghet og lykke blir nå manifestert slik du ba om. Be englene om å hjelpe deg til å ha tillit til din egen manifestasjonsevne. Med full tillit kan Altet og du gjøre hva som helst sammen! Det er i denne prosessen at tanker manifesters i konkret form: I begynnelsen oppstår en ide, og den har et guddommelig opphav. I neste faste møter ideen en følelse. Hvis denne følelsen er kjærlig og positiv, danner ideen og følelsen sammen et embryo av manifestasjonen. Du nærer din nyfødte ide ved å tro på den, og ved å følge den trinnvise veiledningen Altet og englene gir deg gjennom dine følelser, drømmer og visjoner.

http://numerology-thenumbersandtheirmeanings.blogspot.no/p/angel-numbers-repeating-number-sequences.html

Angel Number 151 tells you that your positive thoughts and intentions are manifesting very rapidly right now, and this will bring about beneficial and important life changes. Keep your environment positive and light and avoid negative situations and people. Your positive attitude, mind-set and expectations will determine the outcome of the changes to come. Do not be afraid to be true to yourself and your chosen path. Take positive action in the direction of your goals and aspirations and you are sure to find success on all levels.

http://numerology-thenumbersandtheirmeanings.blogspot.no/p/angel-numbers-repeating-number-sequences.html

4 kommentarer
    1. Dette er spennende. På et bloggtreff i februar snakket vi om dette. Om at man kan få det man vil om man tror på det. Men man må tro og virkelig ønske det! Man må ikke ønske seg noe for så å tenke at det går jo aldri, for da er ønsket dømt bort i utgangspunktet. Det gjelder altså å være realistisk og virkelig ønske noe 🙂 Spennende, spesielt siden vi nettopp snakket om dette 🙂

    2. Det er noe jeg ønsker i helga… så nå skal jeg prøve… men man må vel kanskje ha trua hundre prosent..ikke sånn halvhjerta..hehe.. Artig at du har mye respons, gøy når du trives med det du holder på med … God helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg