Arthur Findlay, første kveld

Da er første kveld over.

Vi er delt inn i grupper.

Jeg er i gruppen til lærer Simone Key.

Jeg var i hennes gruppe i fjor også og liker henne.

Her bor jeg. Vinduet helt til venstre, Clock Cottage, annekset til skolen. 

Her bodde jeg også i fjor og synes det er fint.

Det er stille og rolig her.

Jeg går tre minutter gjennom parken og så ser jeg skolen. 

Etter å ha delt opp i grupper ble vi kastet ut i de første øvelsene. Først en meditasjon der vi gikk ned i transe. Deretter en øvelse hvor vi skulle lese hverandre ved hjelp av farger. Vi skulle se farger hos den vi jobbet sammen med og forklare hva vi følte de fargene fortalte. Nervene er på plass men jeg kastet dem og gikk i gang. Jeg ser i ettertid at jeg nok kunne gitt meg mer tid men jeg blir liksom litt febrilsk og vil bli ferdig så jeg kan puste ut. 

I den første øvelsen med transe skulle vi be om et ord og jeg fikk trust og det er nok riktig. Jeg trenger å lære meg å stole på det jeg får   og det er jo også derfor jeg er her.

O fjor gikk jeg og la meg hver kveld med en gang vi var ferdig for kvelden men i kveld ble der en cider i baren før jeg ruslet tilbake til rommet mitt. I morgen venter nye spennende oppgaver. 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg