Nærkontakt med energier

Jeg opplever at mange nå tar kontakt for å få hjelp med energier

Noen føler at det er noe rundt dem, de ikke kan sette ord på

Som om det er mennesker der, men de ser dem ikke

Det kan være at de føler at noen står over skulderen deres

De hører folk som går i trapper eller at dører slår, som om noen kommer

Det er rett og slett fordi de er blitt åpnere

Dette skjer nemlig veldig ofte uten av i er klar over det

Ofte er det våre nære og kjære som vil si at de er der

At de passer på oss og gjerne vil ha kontakt

Da bestemmer vi selv om vi ønsker kontakt eller ei

Mange føler jo trøst i å snakke med de som har gått bort

Føl litt på hvem du tror det er og snakk med dem, som om de var her

Hvis du ønsker det

Hvis ikke, ber du om fred, setter grenser

Sier fra tydelig at du ikke ønsker nærvær

Er det andre, sterkere energier du får inn, be om hjelp hvis det føles riktig

Men vær ikke redd

Frykten er ikke noe vi vil ha

 

Mange suger lettere til seg av andres energier uten å være klar over det

De blir irriterert eller sliten uten helt å forstå hvorfor

Da er det lurt å tenke litt over hvem du har vært sammen med

Hvis noen har det vondt, kan det være det man har fått inn

At mye av det man selv kjenner på, ikke har noe med en selv å gjøre i det hele tatt

Mennesker i omsorgsyrker er ekstra utsatt siden de er  mye i nærkontakt med andre mennesker

 

Mange er engstelige for det som skjer med dem

Jeg føler veldig sterkt at vi skal ikke være redd

Det er ikke noe å være redd for

Enkle kjøreregler

Vi setter grense for oss selv

Vi sier inni oss at vi vil kun ha vårt eget

Vi ber kroppen rense oss for andres energier

Rense auraen vår så den skinner i rent, hvitt lys

Hvis man er sliten og gjør dette, vil det ofte føles mye lettere etterpå

 

En fin øvelse er og å sende gode tanker ut i verden

Se for seg kjærlighet og lys

Blåse det ut i verden som om man blåser såpebobler

Større og større bobler forsvinner opp i atmosfæren

Da fokuserer man på det gode og ved det gjør man ting lettere for seg selv

Og for de som er i sin nærhet

Vær bevisst en av de det er godt å være sammen med

I dag

18 kommentarer
    1. Her i huset har vi hatt besøk av to? Det er det ingen tvil om. En som holder seg på utsiden, og ei som gjerne kommer inn og roter med bildene mine..
      Katta er den som liker det minst. Dizel kryper opp til meg, og da er det greit.
      Jeg har ledd av de noen ganger. Mye aktivitet kjapt liksom.
      Jeg føler trøst i å vite at de er der, samtidig som savnet er stort. Skulle gjerne hatt et besøk til der vi møttes skikkelig..

    2. En fin øvelse, den skal jeg prøve meg på. Jeg vil vel gjerne litt for mye jeg, for eksempel ha kontakt med min mormor som bodde her før meg, hun var nemlig så fin og snill. Men neida, her kommer ingen energier, hehe, eller kanskje jeg bare ikke ser dem 🙂 Men jeg liker å lese det du skriver om energier og annet, for det er så spennende at det finnes mer der ute 🙂

    3. Du har nok kontakt med henne, men du tenker kanskje for vanskelig. Snakk med henne og når du føler du svarer selv, da kan det være henne som svarer. Ofte stenger vi fordi vi vil så gjerne og så kommer svarene når vi er uforberedt som i dusjen eller når vi skal sove :)Min matgale verden:

    4. Du får møte dem i samtaler som om de var der. Lukk øynene og se for deg at de sitter i yndlingsstolen der de brukte å sitte 🙂 og så snakker du som du brukte å gjøre. Er det noe med noe potteplanter? Eller tuller jeg nå? Vanja Ch. Kvalstad ( Inne:

    5. Det spirituelle har alltid hatt plass i vår familie på ulike måter. Jeg har en datter som jeg vet “tar inn” mye, problemet er bare at hun er så redd for det. Hun har nå fått et problem der hun jobber ekstravakter i en barnehage. Det er altfor mye “overnaturlig” som skjer der, barna ser tydeligvis mye som ikke de voksne ser, og mange forunderlige ting som skjer….Problemet er at hun er så redd for dette, mye fordi det blir for mye av det, og jeg vet ikke helt hva jeg skal råde henne til. Har sagt at hun skulle tatt kontakt med et medium, men så er det det at det er en arbeidsplass og mange hensyn å ta… Takk for fint innlegg forresten

    6. Viktig tema Det er fort gjort å “glemme” det i hverdagens stress og mas, men å ta seg tid til det kan gi stor gevinst. Jeg har lært en del teknikker rundt dette, men jeg har lett for å glemme å ta verktøyene i bruk. Takk for påminnelsen!:)

    7. Neste gang noen energier “viser” seg her i huset, skal jeg forsøke å ta kontakt. Har ikke helt turt det før. Og en periode var det veldig aktivt her. Såpass at det ble direkte plagsomt. Men nå er det faktisk snart 2 år siden vi har opplevd noe. Den gangen hadde jeg forholdsproblemer. Og jeg har på følelsen av at energiene var her pga det.

    8. Det er ikke så enkelt å gjøre noe meddet som er i eget hjem, lettere å gå inn å søke andre steder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg