Pamela Terry, Under vinrankene

Pamela Terry, Under vinrankene

Leseeksemplar fra  Vigmostad og Bjørke

 

I kofferten var også denne. Men den ble ikke lest før jeg var hjemme. Jeg ble sittende ute på balkongen til boken var lest. Jeg måtte bare skru opp varmen på varmeteppet, for her på Nordvestlandet er det ikke mye sommervarme. Men boken varmet også.

Dette er en av de bøkene med dame med ryggen til, som er en utrolig velskrevet roman.

Jeg må innrømme at jeg på forhånd tenkte at å nei, enda en forutsigbar hjerte/smerte roman, men denne likte jeg svært godt.

Overrasket leser jeg de første sidene og tenker, du verden, så flott skrevet og det var hele romanen, synes jeg.

 

 

 

 

En varm, frodig familiesaga fra Sørstatene. Ekte familiebånd brytes aldri. Lila Bruce Breedlove følte seg aldri helt hjemme i Wesleyan, Georgia, spesielt ikke etter farens tragiske bortgang da hun ennå bare var en liten jente. Både hun og broren Henry flyttet nordover da de ble voksne, mens den yngste søsteren Abigail valgte å bli igjen for å ta seg av deres dominerende, legendariske mor, Geneva. Moren blir funnet død under vinrankene bak familiens gods, og Lila og Henry drar tilbake til byen hvor de vokste opp. De avdekker hemmeligheter som sjokkerer dem og som gir et helt annet bilde av familien deres. Livet blir aldri mer det samme

 

 

Juli:

John Boyne, Hjertets usynlige stormer

Fiona Valpy, Historiefortelleren fra Casablanca

Lene Lauritsen Kjølner, Sommer i Sandøsund

Jenny Fagerlund, Mitt hemmelige liv

 

 


Januar:

Bøker lest januar 2022, 14 bøker, herav 5 krim/spenning

Februar:

Bøker lest februar 2022, 24 bøker

Mars:

Bøker lest mars 2022, 15 bøker, herav 14 krim

April:

Bøker lest april 2022, 17 bøker

Mai:

Bøker lest mai 22, 14 bøker, mest krim

Juni:

 

 

Jeg ønsker alle hjertelig velkommen til siden min:

http://Www.Facebook.com/Lillasjel

Insta:

#marianntokle

Meld deg gjerne inn i bokgruppen jeg åpnet på Facebook. Der er det åpent for den som vil dele, både lesere, bokbloggere, forfattere og forlag.

Bokinspirasjon for alle.

https://www.facebook.com/groups/3708195432531753/?ref=share

 

 

Det nyeste nummeret av Hverdagsnettmagasinet, proppfull av forfatterintervjuer og mye mer, blant annet Bokidioten funderer litt på om det er mulig å kvitte seg med bøker.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg