Endelig sier jeg, endelig

Se hva jeg venter på.

 

Der er den på plass.

 

Der kommer den igjen. Går ikke mange dagene før den går over.

 

Noe av det med å bli eldre, tror jeg,  er å elske solen og lyset.

Her er solen bak fjellene 3 måneder av året.

For meg som sitter mye inne, er lyset et savn.

Egentlig skulle solen ha vært her noen dager, men det har vært overskyet.

 

 

Men i dag kom den.

Pus og jeg måtte ut og lukte på den.

Nydelig
Den varmer til og med, så jeg kan sitte ute her litt.

 

 

Det er rart, men jeg føler en lettelse inni meg.

Solen gir meg mot og styrke.

Nå håper jeg på lettere dager med mer krefter.

Alt er så mye lettere når man kan komme seg litt ut.

Nydelig frisk og klar luft.

Lyset som setter i gang gode kjemiske reaksjoner i kroppen.

Fuglene er også glade.

De samler seg og kvitrer sine toner.

Mitt hjerte hopper av glede.

Nå går det mot vår.

I dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg