GLEDE ER GANSKE FINT I GRUNNEN

Å glede seg er fint

Det er også sunt

Å finne ett eller annet å glede seg til, ja det skaper gode energier

Humøret stiger

Det gjør godt til både kropp og sinn

 

 

Akkurat nå gleder jeg meg til helga

Jeg skrev tidligere i høst at jeg hadde en liten hemmelgihet

En hemmelighet som kun var for meg

Ikke noe spennende for noen andre

Jeg skal ut på tur

Alene

Tre dager på hotell i Lillestrøm

Den store alternativmessen går av stabelen i helga

Jeg gleder meg sykt

 

 

Jeg studerer programmet så jeg blir helt ør

Tre fulle dager med aktiviteter

Jeg skal ha med meg noen trommereiser og konserter

Jeg skal på flere foredrag, av både kjente og ukjente

Mest ukjente for meg

Jeg håper å lære litt om hvordan jeg får frem ting jeg har lagret i underbevisstheten min

Jeg har lagt inn et par healingforedrag og  mediumseanser

Og litt show hører med

Får jeg plass, skal jeg høre på Else Koss som skal intervjue Märtha Louise

Får jeg til, skal jeg ta bilder og referere etterpå fra de ulike foredragene

Men ofte har man så mange planer og så blir det ikke bestandig som man tror

Kanskje ikke fotografering er lov heller

Det får jeg ta som det kommer, men fotoapparat er ihvertfall pakket

Kanskje jeg skulle pakket kofferten også

Det har jeg enda ikke gjort

Men gleder meg, ja det gjør jeg

I dag

 

4 kommentarer
    1. Så gøy :)..lurte jo litt på den hemmeligheten ,da kommer du nok til å kose deg 🙂
      Jeg skal spise lunsj med svigerinna mi i morgen…det gleder jeg meg til <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg