HVORFOR BRYR VI OSS SÅ OM HVA ANDRE SYNES

Look at others through kind eyes… It is normal for negative emotions to arise… But holding onto them is our choice… It’s toxic to our mind… Body and spirit to stay in anger and resentment… Choose to live from a higher vibration… A higher place… A higher path… A higher life… This may go against the grain… But being your best version of you is so worth it… Remember nothing outside of yourself has any control over your energy… You are always ultimately in control of you… You have the power to be at your best… Highest… Most joyous place… You create your life through your thoughts… Actions and energy every day… You get to choose… Be kind in your mind…

https://www.facebook.com/SoulsLostOnEarth

Temaer kommer igjen og igen

Et tema man møter ofte er det med hva andre synes og andre sier om oss, og gjerne bak ryggen vår

Inspirasjonen til opprørskheten i dag kom fra ei som ikke ville skrive blogg lenger fordi hun følte det ble brukt mot henne

 

Hvorfor skal vi bry oss så hardt om hva andre mener

Hvorfor er det så viktig

Det viktigste for oss må være hva vi føler er riktig selv

Hvis vi oppfører oss redelig, ikke snakker stygt om noen selv, da trenger vi ikke tenke på hva andre sier om oss

Det er helt uvesentlig

Vi må finne oss selv, hvem vi er og hva vi vil

Det kan ingen andre fortelle oss

 

Likevel er det ingen enkel sak å lære seg dette

Det tar tid og det er mange tanker som skal snus

Det har nok sittet langt inne hos meg også

Jeg føler nå at jeg ikke bryr meg så hardt, men det kan man ikke vite helt, før det stormer rundt en

Lokalavisen her på stedet poster lokale blogger

Så fra tid til annen dukker også min opp

Jeg ingen råderett over hvilke blogger de poster

Jeg har lagd meg en ny bloggkategori som heter Kjære Menneskebarn

Den kategorien er mer spesiell, mer åndelig og for mange sikkert innmar sær og merkelig

Jeg fikk nesten kaffen i vrangstrupen her forleden når jeg så bildet mitt og at de hadde publisert nettopp et av de innleggene

http://lillasjel.blogg.no/1372171905_kjre_menneskebarn.html

Today I will not allow my ego to resist or oppose anything that occurs. Instead, I will lovingly turn my attention to that which I most want to experience in my life.

I invite the Light of Certainty into my energy field and sense the deep knowing-ness within me as it fills every cell and fiber of my being.

https://www.facebook.com/JustChanneling

 

Jaja, tenkte jeg nå får du det Mariann

Nå får  hele stedet se hvor rar du er

Men jeg kunne ikke annet enn å smile

Jaja, nå får de se hvor “rar” jeg er

Så mange rare tanker kommer fra mitt hode

Det er vel en mening med dette og

Kanskje har jeg gitt noen noe å snakke om

Da har de vel behov for det

 

Det er vel det det går på dette med å hele tiden skulle endre andre

Vi har et behov for å pirke borti hva andre gjør

Det er nemlig så mye lettere å se hva andre kunne gjort annerledes

Men ser vi oss selv like godt

Det har og vært et gjennomgangstema hos meg lenge

Hvordan er jeg selv

Det er jo det som er det mest vesentlig

Hvordan er jeg selv og hvordan vil jeg være og hva vil jeg gjøre

Hva alle andre gjør er helt uvesentlig

I dag

 

Why I admire the ocean… It’s bold… Magnificent… Unapologetically itself… Ever-changing… Fierce… Soothing… Calm… Strong… Fluid… Flowing… Mesmerizing and so much more… The ebb and flow is there to teach us… Life is like every new wave… Every day we start fresh… Every moment is a new opportunity to be love… To be true… To be you… Not the you that tells people off because you think that shows strength… But rather the you that rises above and knows that being a loving person is where the real strength comes from… That is powerful… Let love lead you… Let nature teach you… Be open to receive the wisdom and blessings you will be showered with… If you take the time to spend a few moments consciously connecting with nature today…

 https://www.facebook.com/SoulsLostOnEarth

 

Følg meg gjerne på facebook. Der publiserer jeg masse fine bilder som jeg sjelden bruker i bloggen, naturbilder som jeg får låne hos andre og setter ord til. Målet er å sette egne ord til bildene men foreløbig har jeg også lånt ordene. Her er et par eksempel. Hvis noen har gode bilder å låne bort, gi meg et vink. Jeg kan ikke love å bruke dem, men finner jeg bilder med stemning som passer til tekst, så er det kjempefint. www.facebook.com/Lillasjel

 

8 kommentarer

Siste innlegg