Laks i tortillalompe, airfryer

 

Gubben har jeg sendt på jobb igjen.

Nå er det middag til en som er aktuell.

Og i dag slo jeg til med noe som var sykt godt.

Laks i lompe i airfryer.

Jeg hadde tre lomper igjen fra tacofredag.

Jeg frøs de ikke denne gangen for jeg visste at jeg ville bruke dem .

Vel i dag skulle jeg bruke en, men det gikk jo ikke.

I kjent stil lesset jeg på med bulldoser så jeg måtte lesse av igjen og over på tre.

Og enda ble det så vidt jeg klarte å brette de sammen.

 

 

Jeg lagde marinade av chili, hvitløk, persille, sitron, olivenolje og litt soyasaus.

Det fikk stå og godgjøre seg noen minutter.

Jeg kuttet nok til en marinade til, som jeg skulle ha senere.

Kunne egentlig bare lagd dobbelt opp.

Jeg hadde på hjertesalat, den som fikk gjenoppliving tidligere i dag.

Morgenmøte-tema opprydding må til øyeblikkelig

I tillegg hadde jeg bittelitt grønnkål igjen

Kikerter sa stemmen, ja og litt grønnkål, og lammelårsrester og litt til

Salmalaks, mango, avocado og rødløk.

Jeg tenkte å ha på paprika også men til og med jeg, så at det var ikke plass til mer.

Tomater hadde nok også vært godt og epler, jo da, men det var nok ja.

 

 

Ost på toppen, airfryer forvarmet 200 grader, stekes 11 minutt.

 

Smakte himmelsk godt.

Hadde igjen noen grønnsakrester fra taco også som ble tilbehør.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg