Jeg bruker lett gubbens penger

 

 

Noen utfordringer ble løst i går.

Frustrert og irritert frue i dag

Jeg googlet litt og fant ut at det kanskje var er vpn-problem

Vpn er noe du abbonerer på slik at iPad-adressen din ikke vises.

At du på et hvis skjuler hjemmet ditt for smuglere.

Jeg har litt dobbelt, både hos avg og Telenor og av og til skjærer deg seg.

Jeg vil beholde Telenor for der har jeg svindelforsikring.

Hvis noe skulle skje, så skal de hjelpe meg…påstår de.

Men jeg liker viruskontrollen jeg har hos avg, derfor beholder jeg begge deler.

Men nå slo jeg av vpn hos Telenor og på hos avg, og kom meg inn på siden.

Men når jeg søker på cruise får jeg opp denne meldingen.

Jojo, skal noe fungere?

Men jeg har cruise Tove jeg og hun ordner opp.

https://www.cruise-travel.no/

Du skal ikke se bort fra at du igjen kan få følge gubben og gamla på cruise igjen, om ikke så lang tid.

 

Gubben lokket med en tur til Åndalsnes.

Han hadde et gavekort han ikke hadde brukt opp.

Jeg kan være svært behjelpelig med slike ting.

Jeg bruker gjerne hans penger.

Jeg har jo fått lønna hans inn på kontoen min i over 40 år.

Nå et det slutt, så nå har jeg litt panikk.

Han har hatt en liten ekstrajobb noen dager, men hva skjer?

Jo den lønna gikk inn på hans konto, ikke min.

Jeg fikk kun lønnsslippen hans på Mail jeg.

Og den var det kode på, så jeg fikk ikke åpnet den en gang.

Men du vet, det er ikke krise,  for jeg disponerer hans konto og jeg.

Blir det tomt hos meg, da går jeg til hans, klikk overfør.

Yes, der ordnet seg.

Og hvem sitt kredittkort bruker jeg når depositum og fly skal betales?

😂😂😂😁

 

(Det må sies at han disponerer min konto også)

 

Men han får æren av å pakke de ut.

Ikke verst bare det, jeg er raus slik.

Hvordan skal du få plass til alt murrer han.

Det er jo fullt i alle skap.

Men jeg har akkurat kastet en.

Da blir det vel plass til tre nye.

Kitchndama var veldig enig.

Vi prøver Eva solo denne gang.

Har noen bruk for kasserollelokk , ja da må de ta seg en tur.

Jeg har i haug og dunger.

Jeg bruker jo om igjen lokkene, trenger ikke nye hver gang.

Blir spennende å se om det blir plass i skuffen.

 

Så skulle jeg ha en beholder til urte te.

Men denne er jeg skeptisk på.

Jeg tror jeg må be om å få byttet den.

Denne flyter oppe på koppen.

Det vil ikke jeg.

Og det er bittesmå hull.

Jeg vil ha en sånn, eller gjerne to.

Disse liker jeg å fylle med urter fra Dana.

https://danas.no/

Usjameg. Fint vær å bruke til innekos.

Dagene planlegges.

Jeg vil ha bakt brie igjen i helga.

Lørdagskvelden tenker jeg.

Burritos på dagen, bakt brie om kvelden.

 

Er det godt med rabarbra på?

Pensjonister er ikke til å lite på

 

Pære var veldig godt, dette var i mai, men usikker.

Jeg skal ihvertfall koke rabarbragrøt.

Da må jeg kjøpe jordbær.

For det vil jeg koke sammen med.

Rabarbra/jordbærgrøt, servert lun med krokanis.

Det er godt det.

Og skal jeg kjøpe jordbær, kan jeg kjøpe pære også, for hodet sier at det vil ha bakt pære på brie.

 

Hodet sier også at det vil ha sushi.

Kroppen spør om jeg orker å stå og rulle sushi.

Er jeg heldig med risen, går det greit.

Er jeg ikke heldig, da tar det tid og fortsatt er jeg slapp.

Men hodet insisterer på sushi fredag.

Med laks og fritert scampi, enklest mulig.

 

I dag var det restespising.

En boks ris, ble spist ut av skuffen.

Supert, bedre plass. God ris var det.

Kjøpt på Kitch´n den også.

 

 

Scampi til venstre, klippfisk pasta til høyre.

 

3 fiskeboller og litt sei i karri.

 

Nydelig middag ble det.

Og gurimalla hvor mange bokser som kom ut av kjøleskapet.

Imorgen har jeg også en plan.

Jeg har nemlig igjen svinefilet fra lørdag.

Men det kommet jeg tilbake til i morgen.

Jeg fikk besøk i dag også.

Kjempekoselig.

 

Du verden hvor travelt man har det den som har lite å gjøre.

Jeg glemte å fortelle om legetimen jeg hadde i dag.

Det får jeg komme tilbake til.

Nå må jeg ha tid å lese litt.

I dag

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg