Frustrert og irritert frue i dag

I dag er det en slik trøblete dag,  når det gjelder internett.

Jeg blir nektet adgang på celebritycruises sine sider fra iPad, men ikke fra telefon.

Jojo, da blir det ikke noe leting etter cruise i dag.

Ikke skulle jeg ha noe heller.

Det er for dyrt for meg for tiden.

Når jeg skal poste blogg, får jeg ikke publisert.

Og alt går så tregt.

Du verden hvor mye dette styrer dagen vår.

 

I tillegg lever lysstyrken på iPaden min sitt egen liv.

Det skifter mellom lys og mørke hele tiden.

Apple klør seg i hodet.

 

De kjører analyser, de går gjennom innstillinger og ingenting funker.

Nå måtte jeg slette alle innstillinger og det er jo et herk å da få alt tilbake, med fingeravtrykk, passord, osv,osv

Og hvis det ikke hjalp, mente han at jeg måtte slette alt som var på iPaden.

Det kunne være noe innstillinger, som hadde hengt seg opp.

Og det hjalp ikke. Den er akkurat likedan.

Fire ganger har jeg ringt, fire personer har undersøkt og ingen forstår hva som skjer.

Vel, nå spør jeg ut i luften, kan jeg få hjelp?

For å begynne helt på nytt, nei orker jeg det?

Heldigvis svarer de med en gang, snakker norsk og de prøver så godt de kan.

God service.

 

 

i går var jeg på TooGoodToGo jakt.

Bunnpris kr 49,-

5 rundstykker, 1 brød, 1 proteinpudding, bananer og tomater.

Circle q. Kr 39,- Wow. Det var mye mat. Jeg må sikkert fryse noen.

7 min i AirFryer, sprøtt og godt.
Men det er jo loff, ikke noe man kan spise hver dag.

 

I dag begynner jeg på denne.

Stor og tykk og sikkert like fantastisk som de andre Follett skriver.

 

Denne har fått omtale publisert.

Kirsti Eline Torhaug, Begjærets anatomi

 

Jeg er ferdig med Isabel Allente, men omtalen av den må vente til i morgen.

 

Matblogg skrev jeg i går, men postet den ikke.

I dag var det kun overskriften igjen, når jeg skulle publisere.

Pasta og tomat med klippfisk

Så var det bare å skrive den på nytt.

 

Du lurer kanskje på hva pensjonisten holder på med?

Han har vært noen timer på jobb og støpt et gulv.

Så ymtet han frempå om middag og fikk oppdrag med å koke potet.

Da renset han groer av poteten.

Blir mye poteter til middag fremover,  for jeg har litt ymse slag.

Det blir hjemmelagde fiskeboller til middag.

Fortsatt har jeg rester fra helga, så det blir i morgen og torsdag.

Det var litt lite fisk igjen fra grillingen, så da kan jeg supplere med litt rest fra fiskeboller i dag.

I morgen blir det fiskeboller, fisk og scampi.

 

Etter middag skal det ikke skrives mer.

Kun lesing resten av dagen.

Det har vært nok frustrasjon og irriterte høylytte gloser og stønning

I dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg