Hvordan går det med deg og evnen til å elske den viktigste i hele verden

 

I og med at jeg har hatt en del henvendelser fra mennesker som synes det er vanskelig å jobbe med seg selv, har jeg hatt noen innlegg der jeg prøver å gjøre det enkelt

Dette er bare fra mitt hjerte, jeg har ingen faglig bakgrunn, så ta til dere det som føles riktig og kast det som blir feil for dere

Det er nemlig slett ikke sikkert at det som passer meg, er riktig for deg

LIkevel kan det komme nye ideer som skaper inspirasjon

I DAG LÆRER VI Å LYTTE TIL EGEN KROPP

Hvordan lære seg å bli glad i seg selv

Hvordan kaster jeg dårlig samvittighet

Lær deg å sette grenser for deg selv

 

Jeg spør derfor i dag

Hvordan går det med deg og evnen til å elske den viktigste i hele  verden

Det er jo deg

Ihvertfall for deg

Hvis du ikke er glad i og tar vare på deg selv,så får du  ingen andre til å gjøre det heller

Alt begynner med oss selv

Nå går vi mot helg

Hva om du unnet deg en helg der du pønsket litt på hva du har inni deg som er bra

Drit i det du ikke liker for en gangs skyld

Se på det som er bra

Se litt på hva du ønsker deg

Hva liker du å gjøre

Hva gjør deg glad

Er det ting som bør lukes ut som tapper deg for krefter

Bærer du på ting som ikke er ditt

 

 

Sett deg selv litt i høysetet

Hvor henter du energi fra når du trenger det

Hvor finner du pusterommene dine

Kanskje trenger du litt stillhet

http://lillasjel.blogg.no/1363269757_stillhet.html

Ta deg en kopp kaffe eller te eller et glass vin eller vann

Sett deg i solen eller ute i regnværet og bare vær deg littegrann

Se om du fortsatt har kontakt med den personen inni deg som er deg

La denne få litt oppmerksomhet

Litt pleie, omtanke og kjærlighet

Det du ellers bruker å gi til andre

Kanskje du skulle gi litt til deg selv

I dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg