Hva har jeg å tilby

 

Vi går mot nytt år.

Jeg skal ta steget videre med Lillasjel og registrere enkeltmannsforetak.

Det blir spennende å se om Lillasjel fortsetter å vokse.

Produkter jeg har å tilby.

Priser fra 01.01.2019

Lillasjelord.

Dette er personlige ord jeg skriver på bestilling. Det eneste jeg trenger er navn og gjerne et bilde, da jeg liker å se den jeg skriver til.

Blir Lillasjelord gitt som gave, trenger jeg tillatelse fra personen som skal ha ordene og en adresse å sende de, enten på facebook eller mail. Ordene er jo konfidensielle. Den som gir ordene får i utgangspunktet ikke se dem. I så fall må den som får ordene,  sende dem. Jeg gjør det ikke, da det er mellom meg og den som får ordene. Etter at vedkommende som bestiller ordene, har lest de, spør jeg om de kan postes anonymt i bloggen og gjør da det, med de som jeg får tillatelse til å dele. Føler du for å si nei, er det helt ok.

Lillasjelord koster kr 500,-

Eksempel på Lillasjelord:
Du vil gjerne være åpen og mye av tiden er du det også

 

Lillasjelord fra den andre siden.

Lillasjelord fra den andre siden begynte jeg med for ca et år siden.  Da tar jeg ned ord fra noen som har gått bort. Jeg liker også da å ha et bilde å se på, men er ikke avhengig av det. I tillegg liker jeg å ha hvilken relasjon du har til den du ønsker kontakt med,  hvis du da ikke ønsker å ta ned fra den som tilfeldig dukker opp.

Lillasjelord er mer krevende for meg energimessig, tar også forbehold om detaljfeil, da jeg kan bomme på enkelte detaljer, for jeg tolker jo det som kommer til meg og da kan jeg tolke litt feil. Det er lettere når man har personen foran seg og kan få bekreftelser underveis.

Eksempel på Lillasjelord fra den andre siden

Ord fra noen som har gått ut av tiden

Lillasjelord fra den andre siden, kr 600,-

 

Jeg tilbyr også telefontimer der vi kan gjøre mye forskjellig:

Øvelse for å kjenne på de ulike energiene eller gjøre øvelser.

Kjenne forskjell på når vi har åndeverden med oss eller når vi får healing, osv.

Her er jeg åpen for hva kunden ønsker å øve på. Det blir som et lite minikurs med deg som eneste elev.

Vi kan øve på fargeøvelser, energirens, ulike meditasjoner for å gi slipp på noe, osv, osv

En time på telefon, kr 500,-

Øvelse med å få kontakt med sitt indre barn

Øvelse for å klippe tråder bakover til foreldre eller til egne barn

Kurven, øvelse for å finne ut hva som tapper en og hva en kan fylle på med som gir en energi

Øvelse der vi kaster noe vi ikke lenger ønsker å bære med oss

 

Healing og reading på telefon.

En time der vi snakker sammen, du får healing og jeg forteller hva jeg får opp, mens vi snakker eller vi kan være stille under healing, alt etter hva du ønsker selv.

Her er det også mye opp til kunden å bestemme hva denne ønsker.  Vi kan også ta ned noen som har gått bort.

Ca 45-60 min, kr 500,-

 

Fjernhealing

Jeg har som regel gratis fjernhealing på Lillasjel på mandagskveldene.

Mange liker likevel å ha sin egen, kun med fokus på dem.

Noen forundres over det med fjernhealing, at det virker, men healing er energiarbeid, og energiarbeid jobber etter intensjon, ikke via ledning, så om man snakker i telefon, er tilstede fysisk eller healer på avstand, går på ett ut. Tenk bare på alle Snåsamannen har hjulpet på telefon., uten å kjenne de eller være tilstede.

Jeg sender til avtalt tid, ca 20 min. Du setter deg ned og tar imot så fremt du har mulighet til det.

Fjernhealing kr 350,-  Jeg sender da to ganger, med noen dagers mellomrom,  til en tid vi avtaler,

 

Healing, Energiøvelser, readinger,  hjemmebesøk

De som ønsker å komme hjem til meg, er hjertelig velkommen.

Hjemmebesøk, kr 500,-

 

Energivask av boliger og områder.

De som omgir seg med tung energi og ønsker å få renset.

Jeg renser hjemmefra, ingen ekstrakostnader kommer til.

Mange er redde når de kjenner energier,  så det første vi jobber med, er å legge bort frykten for det er ingenting å være redd.

Energirens  kr 1200,-

 

For de som bare ønsker å følge meg har jeg siden min på facebook.

http://www.facebook.com/Lillasjel

Her deler jeg blogg, bilder, artikler, har øvelser, konkurranser, med mere.

Så snart jeg får tid og har energi, vil det bli aktiviteter på Lillasjel.

I fjor åpnet jeg for at også medlemmene kunne øve på skriving og det var populært.

Det vil derfor bli mer øvelser, der alle kan få utfordre seg selv litt.

Jeg er svært takknemlig for alle som deler, liker og tar kontakt.

Kontakten med de som følger meg, er noe jeg setter svært høyt, så vær ikke redd for ta kontakt.

I mars drar jeg tilbake til Arthur Findlay på kurs.

Denne gangen skal jeg på Art & Soul, utvikle kreativiteten min mer, tørre slippe meg mer løs.

Jeg har nemlig en tendens til prestasjonsangst, for jeg vil så gjerne gjøre ting riktig. Da blir jeg nervøs og da stenger jeg av og derfor trenger jeg å øve.

 

Etterhvert vil det dukke opp nye tjenester.

Det vil bli readinger med tegning og farge, som illustrasjon. Ikke kunst til veggen 🙂

Da vil det bli ulike tema, som Hva ønsker du fremover i utviklingen din, hvor står du nå,  hva har du behov for å være lykkelig, osv

Så vil farger og illustrasjon vise vei og gi deg innsikt i hva du har å jobbe med.

I tillegg trenger det seg på musikk, det vil bli mer jobbing med sanger.

En øvelse på Lillasjel der jeg gir alle en sang, vil være spennende.

Her kommer en som absolutt ville være med i dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg