Er du et hjertemenneske?

 

 

Er du et hjertemenneske?

Av og til har jeg menneskemøter som setter varige spor.

Jeg møter mange koselige mennesker på min vei.

Men noen av dem er spesielle.

De varmer hjertet mitt.

Uten at jeg nødvendigvis kjenner dem noe særlig.

Det kjennes bare inni meg.

Det er en varm og god kjærlighet.

Ikke sånn forelskelsekjærlighet, det er noe annet.

Det er en egen utstråling.

 

Det er egentlig rare greier og ikke så enkelt å forstå heller.

Noen vil kalle det sjelevenner, tvillingsjeler eller at man har hatt en god og nær relasjon i tidligere liv.

Nå er jeg en av de som ikke tror helt at sjelen min hopper opp og ned som en jojo.

Jeg har en litt annen forklaring som høres mer logisk i mitt hode.

Men når jeg møter et hjertemenneske, kjenner jeg etter å ha forlatt denne, en dragning til å treffe vedkommende igjen.

De utstråler noe godt noe som treffer noen strenger inni meg.

Det rare er at det har egentlig ikke noe med hvor snille de er.

Det kan være mennesker som ofrer livet sitt for å hjelpe andre, uten at det treffer meg på den måten.

Jeg har jo veldig mange venner og bekjentskaper som jeg er glad i, men de fleste har ikke denne egenskapen.

Likevel er de gode, snille mennesker, ikke noe galt å si om dem.

 

Men i det jeg skriver, tror jeg at jeg har svaret.

Jeg tror, vet ikke om det stemmer, at vi mennesker svinger på en frekvens.

Vi er jo et energisenter som sender ut og mottar energier på ulike frekvenser.

Akkurat som healing går på frekvenser, lyd likedan.

Når man får healing kjenner man ofte susing, piping i ørene.

Jeg tror det er energiene som vibrerer i øret, akkurat som lyd.

Husk dette er bare mine teorier, jeg kan være helt på jordet.

Du vet når man møter et menneske og kjenner umiddelbart at denne liker jeg ikke?

Eller kommer inn i et rom der det føles guffent?

Eller at du siger ned i en stol og kjenner at her er det godt å være?

Da reagerer du på energiene.

Energifrekvensene vår kan stige.

Jeg er ganske så sikker på at jeg selv sender ut en mye høyere frekvens enn for noen år siden.

Før kunne jeg være ganske så negativ.

Ja du vet hvordan det er å være sammen med en person som er gruelig negativ.

Du trekkes lett ned sammen med vedkommende.

Men er du høyere oppe i frekvens, vil du ikke trekkes så lett ned.

 

Det er da jeg kommer med det jeg tror er forklaringen på disse hjertemenneskemøtene.

Vi svinger på samme frekvens.

Da vil hjertet vårt være åpent, vi sender og mottar det samme.

Det er fri flyt av energi, uten motstand.

Man siger bare ned i en lykkelig avslappet velvære.

Derfor er disse møtene også svært gjenkjennende.

Begge vet at de føler det samme.

Og mens jeg må skriver, hører jeg inni meg at disse møtene kommer når du er klar for de.

I det jeg hører de ordene, høres det veldig riktig ut, når jeg tenker tilbake på noen av disse møtene.

De kommer når vi er på en viss frekvens og de vil hjelpe oss å åpne videre opp.

Disse energimøtene er viktige for den spirituelle utviklingen vår.

Aha

Ja det er jo noe jeg har skrevet om før.

Hvordan vi spinner vårt nett med energier og dette nettet utvides via disse menneskemøtene.

Disse hjertemøtene er da ekstra viktige for de står for store frekvensøkninger.

Kan det være sånn at hvis vi svinger høyere, kan vi også bli friskere, skal tro?

Tja, det vet jeg ikke, det var en ny tanke.

Men ja, jeg kjøper tanken på at vi svinger på samme frekvens.

Lykkelig er jeg hver gang jeg får oppleve denne kjærligheten.

I dag

 

Noen av de andre innleggene jeg har hatt

Menneskemøtene
https://lillasjel.blogg.no/1447078298_09112015.html

Mennesker

 

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg