Menneskemøtene

Menneskemøtene

Aldri har de vært viktigere

Se opp for de du møter

Det kan være at den du tror din lærer, er din elev

Det kan og være at den du tror er din elev, er din lærer

Man vet nemlig aldri hvem som er lærer og hvem som er elev

Man vet ikke bestandig hva man lærer heller

Egentlig er vi alle elever

Noen har oppgave som kobler

Føre mennesker sammen

Det gjøres ubevisst

Ved å følge hjertet

Begynner man å handle fordi man tror man skal koble, da er man på ville veier

 

Menneskemøtene er viktige

Energier skal møtes

Informasjon blir utvekslet

Ja, vet det høres rart ut

Men ved å møtes fysisk, utvikler vi oss åndelig

Vi blir sterkere som mennesker

Vi får frem mer av vår indre visdom

Energiene våre blir sterkere

Kanalen vår blir åpnere, klarere og renere

 

Har du ikke ofte tenkt en tanke

Tenk at jeg skulle møte denne personen akkurat nå

Akkurat når jeg trengte det

Det kunne ikke vært før

Det kunne ikke vært senere

Hjertet ditt leder deg på veien

Kanskje møtes dere fordi du måtte gå en omvei

 

Lille venn, vær obs på hvem du møter

Møt dem uten fordommer

Møt dem uten frykt

Møt dem med et åpent sinn

Selv om dere ikke føles å ha noe felles

Kanskje er møtet over på sekunder

Det kan være en eksplosjon i sinne der du brøler som en løve

Setter dine grenser

Finner urkraften i deg

Noen måtte få den frem i deg

 

Kanskje dannes livslange vennskap

Det vet vi ikke

Alt vi vet er at menneskemøtene er viktige

Møter sjel til sjel

Takk for at jeg får møte deg

I dag

10 kommentarer
    1. Ingen tvil om at mye av livet vårt ligger og venter på våre bestemmelser.
      At vi velger riktig eller ikke. At vi velger høyre kontra venstre osv.
      Jeg tror på skjebnen, og jeg tror på livet.
      Har lært meg til å lytte, men noen ganger har det gått litt fort i svingene.
      Vi kan kun bli bedre.:)

    2. Viktig å møte folk med et “åpent sinn”ja..ikke ha så mye fordommer. :))…men man har lett for å tenke alt for mye når man prater med folk…og det kan helt klart være at man får mest ut av et møte der man ikke forventer noe…Ha en trivelig dag videre :))

    3. frodith: Ja, man kan det og ofte kan man lære mer av de man ikke har noe til felles med. Jeg og ei god venninne var på bytur i dag og vi ler godt av hvor forskjellig vi også er, selv om vi er mye sammen. Jeg elsker å dra på hotelltur, hun kan ikke fordra det. hun vil ha hytte på fjellet og gå på ski, mens jeg kan ikke fordra vinter og vil på cruise istedet 🙂 Men hun elsker å være i hagen, vil jeg sitte i fred på balkongen 😀 Men du verden hvor vi koser oss sammen 🙂

    4. Jeg er ikke religiøs på noen måte, men jeg tror at ting skjer av en grunn. Det er en mening med det. Og meningen trenger vi ikke å forstå. Men kan likevel være en viktig del av det hele 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg