Da er vi på vei til samme mål, fra flere kanter av landet

 

Man kan si mye negativt om Facebook og sosiale media, men det er mye fint også.

Nemlig kontakten med mennesker.

Jeg har mange jeg ikke kjenner og har lite kontakt med.

Men jeg har også mange jeg har lært godt å kjenne.

En av de er Anne Lise Johannessen.

Vi “snakker” sammen stort sett hver dag via Messenger.

Vi deler jo gleden over bøkene.

 

Vi møttes første gang når jeg var i Sandefjord i 2020.

Kristiansand – Larvik – Sandefjord

Da møttes vi og spiste sammen.

Til venstre Anne Lises mann, Fred

Deretter møttes vi på Osterøy i 2021

Krimhelg på Osterøy

 

Vi var også sammen i Oslo nå i høst.

Krim i hagen. Wow. Så gøy


Afternoontea i Aschehougvillaen

Lillasjel i forlagsparadiset

Nå er vi på vei til Osterøy igjen.

Vi kjører fra hver vår kant av landet.

Koselig er det at nå er begge har med gubbene, så de kan bli kjent også.

Det er litt morsomt å være på vei fra hvert vårt sted.

 

 

 

Vi kjører fra Isfjorden

 

 

De kjører fra Sandefjord

Moro å utveksle bilder underveis.

Her er de på vei til Kongsberg.

 

Vi kjører Trollstigen, Stranda, Hellesylt


Stryn til Loen.

Anne Lise er damen bak siden Hverdagsnett.

https://hverdagsnett.no/

Hun publiserer annenhver måned gratismagasinet Hverdagsnettmagasinet.

 

 

Jeg har en egen spalte i magasinet, Bokidioten.

Det er imponerende at hun bruker så mye tid på dette magasinet og det er utrolig flott.

Mange fine artikler og forfatterintervjuer. Og helt gratis.

 

Vi skal også møte flere andre vi kjenner på Osterøy.

Min gode venninne Tone.

Vi møtte henne på cruise for noen år siden og vi har holdt kontakten.

Henning fra Henningbokhylle, møtte vi i Stavanger i 2020

https://henningbokhylle.blogg.no/

 

Anita

https://artemisiasverden.blogspot.com/

Anita og jeg møttes på Gran Canaria i fjor og i Trondheim tidligere i september

Høstens bøker 2022, Cappelen Damm

 

Vi møter igjen programleder Bent Arild Raknes og forfatterne Agnes Marte og Geir Tangen.

Vi møtte også en annen bokblogger i fjor, Hilde

https://hildes-bokblogg.blogg.no/

Her må jeg ha et bilde av Hilde og meg, finner ingen.

 

Byrkjelo har vi passert.

 

Anne Lise og Fred har passert Veggli.

 

Det nye sykehuset de bygger i Førde, det blå bygget.

Her har gubben jobbet mye.

Nå er jeg lei av svinger. 6 mil til ferga over Sognefjorden.

Det trengs mye ny vei her.

Vi nærmer oss og vi gleder oss veldig.

I dag.

 

Her er programmet

Virkelighet møter fiksjon, Krimhelg på Fjordslottet, Osterøy. Blir du med?

2 kommentarer
    1. Her var det mange flotte naturbilder 🥰 Du har rett, det er både positive og negative sider ved sosiale medier, men det er også et fint sted å bli kjent med personer man eller ikke ville ha møtt. Bare se her på bloggen, hvor man kan få gode venner bare på nett men også møte ansikt til ansikt. Ha en fin fredda, klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg