Mit liv før og etter

 

I dag skal jeg gjøre noe jeg nesten aldri gjør.

Jeg skal skrive om et produkt.

Ja, unntatt bøker da som jeg blogger om ganske så jevnlig.

Og jeg er slett ikke sponset.

I fjor var vi på cruise fra Southampton med Independence of the Seas.

Vi var da med på en tur over hele skipet.

http://lillasjel.blogg.no/1509714379_bak_kulissene_p_independence_of_the_seas_vi_gr_p_motorveien.html

For å bli med på denne turen, måtte jeg ha sko med tå.

Noe jeg ikke hadde med, kun sandaler.

Når vi kom til Gibraltar måtte jeg på skokjøp.

Og jeg fant mine første Scetchers.

Etter det, kommer det ikke til å bli andre sko på meg, ja unntatt finsko da.

 

Lørdag og søndag hadde jeg tatt på meg å være vikar for revymatmoren. ca 32 personer skulle ha varm mat. Jeg tok en reprise på fjorårets meny.

Tacobaguetter på lørdag og  burritos med kylling søndag.

Lørdag hadde jeg på meg crocs når jeg stod ved kjøkkenbenken, men ble helt gåen i ryggen.

Søndag tok jeg derfor på meg scetchers og alt gikk mye bedre.

http://lillasjel.blogg.no/1490876406_nr_mange_munner_skal_mettes.html

 

Når vi var på Amadores på Gran Canaria i november, gikk jeg tur i disse skoene hver dag.

Vi gikk stort sett bare på asfalt.

http://lillasjel.blogg.no/1512031954_endelig_p_toppen.html

Jeg har slitasje i et kne og bruker å få så vondt, både i kne og rygg.

Etter at jeg begynte med Scetchers, er kneet mye bedre.

Jeg var ikke så snill med skoene mine i syden.

Mye sand som gnisset så det ble et lite hull ved tåa.

Jeg skal bøte det men har ikke kommet så langt.

Men nå skal jeg igjen på tur snart.

Jeg har derfor shoppet meg to nye par Scetchers.

Både sandaler og sko med tå.

Jeg gleder meg til å ta de i bruk.

I dag

Med elastiske reimer som passer ypperlig for føtter som bruker å hovne opp i varmen

Jeg får holde disse nye unna sanden og passe på å klippe tåneglene. De er ikke så innmari dyr heller, ca kr 900,- for et par. Til vinteren skal jeg kjøpe Scetchers vintersko.

10 kommentarer
    1. Var inne på nettet og så på sånne sko. De ser veldig gode ut, men akkurat nå har jeg det jeg trenger av skotøy, så det blir ingen handel med det første! 🙂 Uansett så er det veldig viktig å være godt skodd for det meste! 😉

    2. Scetchers er ordentlig gode, spesielt om du kjøper dem med memoryfoam (sånn myk formbar innersåle). Akkurat nå har jeg slitt ut mine sånne sko, men skal fornye dem så fort våren kommer. Jeg kjøpte disse i USA første gangen, og ble så utrolig glad i den typen sko 🙂

    3. Så bra du har funnet sko som er gode. Jeg sverger til Joya-sko, både på jobb og når jeg går turer.
      Det er de beste skoene jeg noen gang har hatt.
      Åå, det var mange å lage mat til, da er det viktig med skikkelig fottøy ja, og menyen var lur til så mange.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg