Heal the world og sti på øyelokkene

 

Ja, er ikke det en merkelig kombinasjon

Hva har heal the world med øyelokk å gjøre

Jo, det har seg sånn at jeg har så mange såkalte sti-er på øyelokket.

Sånne små prikker.

Optikeren min sa at det kunne hjelpe å sitte med en rispose på øyet morgen og kveld

Jeg varmer den i mikroen og legger den på øyet.

http://www.lommelegen.no/artikkel/derfor-f%C3%A5r-du-sti-p%C3%A5-%C3%B8yet

 

Jeg tror jo fortsatt at mye av det vi gjør ikke er tilfeldig

Jeg har jo skrevet de siste dagene om at jeg har vært litt borte fra meg selv

Først den ene dagen

http://lillasjel.blogg.no/1470227068_03082016.html

Så hadde jeg et nytt innlegg i går

http://lillasjel.blogg.no/1470310028_kan_du_ikke_vr_s_snil.html

Bare det å ta ordene i bruk igjen, har hjulpet meg.

Selv om jeg ikke er helt på plass der heller.

Jeg merker at jeg har ikke kontakt med ordene og skriver for langt og for mye.

Det viktigste for meg er at jeg er i gang igjen.

 

I og med at jeg må sitte 10 min med den risposen, har jeg jo blitt påtvunget roligtid.

Jeg har meditert og sendt healing samtidig.

Så sitter jeg der med risposen min i dag tidlig.

Jeg kjenner hvordan roen senker seg over meg.

Energiene blir sterkere og jeg siger bak i stolen og nyter å kjenne de.

Så hører jeg radioen.

Heal the world

Jeg humrer litt under den posen min.

Er det ikke akkurat det som har vært temaet denne uken.

Heal the world, make it a better place, for you and for me and the entire human race.

Denne sangen sier jo alt hva jeg prøvde å si i går.

Jeg brukte bare  flere ord, og ikke vakkert skrevet som MIchael Jackson

Budskapet var likevel det samme

Følg stemmen i hjertet ditt, lev i kjærlighet til dine omgivelser.

Det vil gagne både deg selv og alle oss andre.

I dag

 

There’s a place in your heart
And I know that it is love
And this place could be much
Brighter than tomorrow
And if you really try
You’ll find there’s no need to cry
In this place you’ll feel
There’s no hurt or sorrow

There are ways to get there
If you care enough for the living
Make a little space
Make a better place

Heal the world
Make it a better place
For you and for me
And the entire human race
There are people dying
If you care enough for the living
Make it a better place
For you and for me

If you want to know why
There’s love that cannot lie
Love is strong
It only cares of joyful giving
If we try we shall see
In this bliss we cannot feel
Fear of dread
We stop existing and start living

The it feels that always
Love’s enough for us growing
So make a better world
Make a better place

Heal the world
Make it a better place
For you and for me
And the entire human race
There are people dying
If you care enough for the living
Make a better place for you and for me

And the dream we were conceived in
Will reveal a joyful face
And the world we once believed in
Will shine again in grace
Then why do we keep strangling life
Wound this earth, crucify its soul
Though it’s plain to see
This world is heavenly
Be god’s glow

We could fly so high
Let our spirits never die
In my heart I feel you are all my brothers
Create a world with no fear
Together we cry happy tears
See the nations turn their swords into plowshares

We could really get there
If you cared enough for the living
Make a little space
To make a better place

 
6 kommentarer
    1. Det gjelder å finne seg selv og slappe av litt – selv etter en ferie for det kan bli hektiske med mange inntrykk. Sangen til Michael Jackson her er en av de fineste han har, samt Eart Song. Den er jeg også glad i. Ha er rolig helg, og så håper jeg sti’en på øyet gir seg <3

    2. Er ikke betent nå, men masse prikker jeg skal prøve å få bort. 🙂 blir nok ikke noe rolig helg. Det er RaumaRock og vi er barnevakt og det er mange hjemme denne helga, så mye besøk. 🙂 men rolig neste uke :)margarites:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg