TANKER OM HEALING, del 7, rensing av hus

Husrens

Ja, nå snakker vi ikke vask av hus

Vi snakker rensing av energier

Det er og et ømfintlig tema

Mange blir sinte når man snakker om de som har gått over

Spøkelser

Ja, det ble de kalt før

Det er kanskje et ord som er på vei ut

Nå snakker vi om ånder, eller energier som henger igjen

Definitivt et tema jeg ikke har trodd noe som helst på

 

 

Likevel har jeg da en evne til å rote meg inn i ting

Jeg blir nysgjerrig og vil finne ut om det stemmer

Lyver folk, når de forteller om sine opplevelser

Fantaserer de

Er det skuespill det som foregår på Åndenes makt

Jeg har stor forståelse for at folk ikke tror

Jeg er imidlertid så nysgjerrig av meg at jeg ville finne det ut selv

Er det noe i dette

Eller kanskje er det ikke rett i å si det sånn

Det skjedde vel en gradvis endring etter diverse opplevelser

 

Første husrensen min kom etter at det var ei som la ut en kommentar på facebook

Datteren på tre år våknet opp hver kveld og gråt og var redd

Det var en sint gammel mann der, i følge jentungen

Impulsiv som jeg er. så hadde jeg plutselig skrevet at jeg kunne se hva jeg fikk inn

Jeg satte meg ned 5 mil unna der de bor

Lukket øynene og vips der var mannen

Litt forfjamset ble jeg og tenkte at jeg har livlig fantasi

Likevel ble jeg drevet videre

Jeg så en eldre dame sitte der også, som om hun ventet på han

Hun sa at han skulle høre på meg

Det gjorde han og jeg ledet han inn i lyset

Dagen etter ropte jenta på moren og spurte etter den gamle mannen

Siden har ingen sett han

http://lillasjel.blogg.no/1357741797_tuva_og_den_sinte_man.html

 

 

Jeg tenkte wow, er det sånn det foregår

Samtidig med min skeptisisme i bakhodet, var ikke dette nok

Jeg har prøvd meg på mange hus senere

Hunder slutter å bjeffe og barn slutter å få mareritt

Noen som har blitt svimmel hver gang de kommer hjem, slutter å være svimmel

Og det uten at noen har fortalt dem at jeg har renset

Barn vet jo  ikke om det, heller ikke dyr

Jeg ble mer og mer sikker på at her er det noe

 

Denne uken renset jeg et nytt hus

Jeg lover aldri noe som helst

Ingen garantier blir gitt

Jeg kan prøve, hvis det er ønskelig, men resultatet vet jeg ikke

Denne gangen fikk jeg inn en gammel dame

Uten tenner, haka var litt sånn framfallende

Hun likte ikke at de romsterte i huset hennes

Hun fortalte meg at de hadde ikke eierskap i hennes hus

De tok seg til rette og hun var ganske oppgitt over hvor uforskammet de var

Jeg synes det hele var litt vagt, og var usikker på om jeg hadde fått inn riktig

Var dette virkelig

 

Jeg kjente ikke disse menneskene, visste ikke hvor i landet de bodde en gang

I det jeg skulle til å avslutte, sier det oppe i  mitt hode: Fanta eller Solo

Hæ, sa jeg høyt, nå har det rablet for deg, ja for meg altså

Jeg prøvde å skubbe det unna, men det kom igjen

Fanta eller solo

Jeg skrev til vedkommende hva jeg hadde funnet

En bestemor kunne stemme, og med underkjeven

Og så la jeg til, at jeg vet ikke om det har rablet for meg, men jeg fikk opp Fanta eller Solo

Det viste seg at bestemor som hadde bodd i i huset, alltid serverte Fanta eller Solo når hun fikk besøk

Aha, da ble jeg litt satt ut

Så viktig er det å lytte til det som kommer i hodet

Det var bingo

Det kunne ikke være tilfeldig

 

 

Nå er jeg klar til å rense mer hus

Jeg har renset så mange ganger at jeg føler at dette er noe jeg skal holde på med

Hvis det er tilfelle, som jeg nå tror det er, må det være mange energier som henger igjen

Alle disse energiene trenger å komme videre

Vi vet at når energier henger igjen i et rom, da blir det tungt der

Tungt å puste, man kan bli svimmel og satt ut fysisk

Tenk da på alle de energiene tilsammen som svever rundt i universet rundt oss

Tenk hvor mye lettere det kan bli på jorden hvis vi får renset

Et hus som er renset får friskere luft

Hva da med atmosfæren, luften vi puster inn, universet

kanskje det blir friskere der også

Jeg tror vi har en jobb å gjøre

I dag

Del 1:http://lillasjel.blogg.no/1394455064_tanker_om_healing.html

Del 2:http://lillasjel.blogg.no/1394458719_tanker_om_healing_del.html

Del 3:http://lillasjel.blogg.no/1394458920_tanker_om_healing_del.html

Del 4:http://lillasjel.blogg.no/1394458953_tanker_om_healing_del.html

Del 5:http://lillasjel.blogg.no/1394461435_tanker_om_healing_del.html

Del 6:http://lillasjel.blogg.no/1394459471_tanker_om_healingdel_.html

 

#husrens #ånder #energier #healing

10 kommentarer
    1. Spennende tema. Jeg vet at barn “sanser” ting uten å vite hva, men hvorfor mister de denne evnen etter hvert som de blir eldre? Og har vi alle hatt det sånn som små, eller er det bare noen?

    2. frustrertfrueihouston: Det er nok en grunnleggendef frykt i mennesket siden den gang religionene fikk sin innpass og man ble brent på bålet og derfor har nok generasjonene etter stengt av. De barna som er åpen stenger som regel av de og, for de blir hele tiden fortalt at de fantaserer osv. Nå har bevisstheten øket, folk begynner å skjønne at det er realiteter at vi kan få inn energier, og flere barn i dag blir hørt. Mange barn har mareritt om nettene for de tar inn energier og de blir redde og foreldrene skjønner ikke hvorfor. Jeg har renset flere hus der barna sover bedre etterpå. Åndene tiltrekkes de som er åpne, så det kan komme nye, men når man er obs på det, går det an å skjerme barna så de ikke blir redd. Jeg tror vi har disse sansene alle sammen i likhet med synet og hørselen og de andre sansene, så vi trenger bare å åpne opp. Jeg tror ikke det er noen som sitter og velger ut hvem som skal ha de og ikke, det blir ikke logisk for meg. Men som alt annet har noen lettere for det enn andre

    3. Det er så tung energi i huset mitt, blir sliten og slapp og til tider irritert.
      Hjelper ikke å lufte huset, åpner dører og vinduer men det er like tungt.
      Kan det være noe hær?
      Kan du hjelpe meg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg