TUVA OG DEN SINTE MANNEN

Jeg har bestemt at 2013 skal bli det året jeg anerkjenner mine naturlige evner mer enn jeg har gjort før

Av og til har jeg fått bilder inn i hodet mitt som sier at det kan være mennesker som har gått over til den andre siden

Jeg kan ikke påstå at dette stemmer, det kan jo og være livlig fantasi, noe jeg alltid har hatt flust av

Har jeg trodd ihvertfall

I høst hadde jeg jo en fin opplevelse når jeg gikk tur i skogen

http://lillasjel.blogg.no/1345919742_jeg_mtte_en_gammel_ma.html

                 

 Ellen, en av mine facebookvenner skriver på siden sin om datteren Tuva, 3 år

Tuva våkner om kveldene etter at hun har sovnet og er redd

Hun sier at det er en sint mann der som kjefter på henne

Hun gråter og tør ikke ligge i sengen sin lenger

 

Impulsiv som jeg som regel er, så skriver jeg at jeg kan prøve å få kontakt med han

Jeg er så merkelig sånn jeg, for jeg bare gjør ting uten å tenke så nøye på det

Begynner jeg å tenke på det, så blir jeg skeptisk og la være

Da kommer all tvilen i hodet mitt, hva jeg tror jeg er og hva vil folk si osv

Det rare er bare at det virker som om jeg har en drivkraft som er sterkere enn tvilen, for plutselig gjør jeg det bare likevel

Jeg forklarer Ellen at jeg har ikke gjort dette mye før og at det kan være bare tull fra min side

Hun sier kjør i vei , kjempefint hvis du kan prøve

                

 Jeg setter meg ned foran pc-en uten noen forberedning av noe slag

Jeg lukker øynene og der er han mannen

Han er gammel,han har grå frakk og stokk

Han står oppreist og han vifter med stokken sin

Han er sint fordi ungene roter det til for han

Det er ting i veien og han liker det ikke

Jeg ser og en gammel kone i strikkejakke

Hun sitter helt rolig

Jeg får et inntrykk av at hun er egentlig gått over men hun har kommet for å hente han, og han har vært motvillig til å dra

 

Jeg forteller dem at noen andre bor der nå

De vil få fred hvis de bare går over

Da vil de ikke bli forstyrret lenger

Jeg ser for meg en søyle med lys

Kona reiser seg og ber mannen forstå at nå er tiden kommet

Nå må han høre på henne, hun har kommet for å hente han, det er mye bedre for de der hun er

Han blir med ganske umiddelbart for han er lei av disse ungene:)

Jeg ser for meg at portalen blir lukket igjen

Jeg ser og for meg at alle rommene blir renset og badet i lys

Om dette har noe hensikt vet jeg ikke, men jeg følger bestandig intuisjonen min og den sa jeg skulle gjøre det

Jeg ber engler og lysvesen rense huset

Jeg føler nå at mannen er borte

 

Neste kveld:

Tuva: mamma? I ropa å ropa på mannen, men han kommer ikke.
Mamma: vil du han skal komme da?
Tuva: nei, bare lure på hvor han er..
Mamma: mamma sa han sku gå hjem til huset sitt, for han fekk ikke være her.
Tuva: ok. God natta, ser deg i morga!

Neste morgen
Tuva: mannen vekkte meg ikke inatt,mamma
Og så glad da 🙂

Glad var jeg og

Dette er så spennende

Det er liksom  skrekkblandet fryd

Hva har jeg begitt meg ut på og er det så enkelt liksom

Jeg elsker å forske og dette er et spennende tema å forske på, for jeg vet ikke helt hva jeg tror på enda

Det er en blanding av skepsis og tro på en gang

I dag

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20642776)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20642776)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20642776)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

 

4 kommentarer
    1. Så fint du skriver 🙂 kjenner meg så mye igjen 🙂 har nettopp oppdaget bloggen din,så nå gleder jeg meg til dine poster 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg