Vaksinasjonsplikt på cruise

 

Bilder fra Sissel Voyadzis på Rhodos. Her ligger den lille båten min nå.

Men vi skal ikke til Rhodos, vi skal til Frankrike, Spania og Italia.

DAY 1,Sat, 
BarcelonaSpainDeparts: 5:00PM
DAY 2,Sun, 
ValenciaSpainDocked: 7:00AM to 7:00PM
DAY 3,Mon,
IbizaSpainDocked: 8:00AM to 8:00PM
DAY 4,Tue, 
At Sea
DAY 5,Wed, 
PortofinoItalyTendered: 8:00AM to 6:00PM
DAY 6,Thu, 
AjaccioCorsicaDocked: 8:00AM to 6:00PM
DAY 7,Fri, 
Florence/pisa(laspezia)italyDocked: 7:00AM to 6:00PM
DAY 8,Sat, 
Rome (Civitavecchia)ItalyArrival: 5:00AM

 

DAY 1,Sat, 

 

 

 

Alle som vil reise på cruise, må vaksinere seg. Hvis du av medisinske årsaker, ikke kan vaksinere deg, må det dokumenteres før du drar.

 

2 kommentarer
    1. Gleder meg jeg også! Vi skal gå ombord
      cruiseskip i Barcelona 3.juli. Om SAS vil:( Vi skal etter planen fly ned til Barcelona noen dager før. Mulig pilotstreik!? Vet ikke hva vi skal gjøre. Bare litt sutring fra meg på morgenkvisten…
      Takk for alt du deler <3 Du ga meg mot og inspirasjon til å bestille cruiseferie 🙂 God sommer

      1. Vi drar også fra Barcelona.😀 vi har bestilt full pakke med fly og transfer fra rccl og da er det reisepakkegaranti så de vil bytte fly for oss hvis det blir streik, men jeg kan ikke forstå at det blir streik. Det ville være krise akkurat nå når vi er i gang igjen. Kanskje vi skal i noen av de samme havnene. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg