Ut på tur igjen, aksjon, bli mer aktiv

 

Jeg prøver det jeg kan for å bli litt mer aktiv.

Jeg må ut av døra hjemme mer og gjerne kjøre litt bil.

I går bestilte jeg derfor TooGoodToGo, for da måtte det hentes.

Jeg må ha en gulrot å strekke meg etter, hvis ikke blir jeg sittende.

I morgen tror jeg det må bli en hviledag, for jeg kjenner kroppen stresser litt.

Men jeg har bestillinger som venter, så da er det vel lurt.

Kanskje, vi får se.

 

 

Jeg hadde lyst på noen fine tåkebilder.

Jeg pakket boken i veska og dro til gondolen.

Helst noen sånne fine skyer som det var her forleden.

Sånne du ser på bildet her.

 

 

Vel, vel, ikke noen fine skydotter å se. Fjellet gjemmer seg.

Helt alene i gondolen.

 

Jeg forlater utsikten.

 

 

Nærmer meg tåkehavet.

 

 

Det var litt surrealistisk egentlig.

Helt alene og så ingenting.

Det virket som om turen ble dobbelt så lang.

Energiene var annerledes, kanskje fordi det var høy luftfuktighet, ikke vet jeg om det kan ha noen sammenheng.

 

 

Nesten som å være i en grøsser det der.

Tåka siver inn gjennom døra.

 

 

Ser ikke mye her.

 

 

Se den flotte utsikten.

Hvor er fjellene?

 

 

Men jeg koser meg faktisk.

Kan ikke gjøre dette for ofte, i så fall må jeg droppe kanelsnurr.

Men den er jo så god.

 

Lite sunt, men mye kos.

 

Det letter litt i det jeg drar ned, kan så vidt skimte fjellene.

 

Det er litt tøft å se ned på skydekket.

Det var lettere en stund.

 

På vei ned igjen.

 

På vei gjennom tåkehavet.

 

Nå ble det grått her.

 

Der kan jeg så vidt se hjem.

 

Halvveis møtes gondolene. Det er faktisk noen på vei opp.

 

Velkomstkomiteen ønsker meg velkommen tilbake.

Jeg drar og henter TooGoodToGo pakka mi.

 

Så kjørte jeg på Bunnpris for å hente den andre.

Jeg gadd ikke kjøre hjem og tilbake, så jeg ventet en time.

Satt i bilen og leste og forundret meg over hvor mange som handlet, så sendt på kvelden.

Man får nemlig ikke hentet den før tiden er der, 20.30.

Vil du se hva jeg fikk:

Too good to go. Første forsøk

 

Det sier seg selv at croissanter og kanelsnurrer og finbrød og sjokoladekake, ikke er noe jeg kan leve på, så kan ikke bli for ofte dette. Men morsomt var det.
Skydottene må jeg vente på.

Nå skal jeg snart hente ny grønnsak-kasse. Det liker nok kroppen min bedre.

Ja, jeg kjenner den jubler.

Jeg har bestilt noe ekstra i pakka,noe jeg aldri har smakt før

I dag

 

ps. Fortsettelse følger

2 kommentarer
    1. nei der såg en lite ,vi oppleve det samme da vi kjørte på vår første bobilferie,kjørte helt til nordkapp og der ble vi møtt av det samme som du ,tett tåke uten utsikt ,men vi var der hi hi ,mye godt i to goog to go pakken da ,og kake kan en putte i fryseboksen så har en til søndagskaffen

      1. Den er spist opp. Det er det som er faren. Jeg skal jo ha lite sukker. God var den også 😝 Første gangen vi passerte Gibraltar hadde vi også denne utsikten. Skipet gikk med tåkeluren på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg