Signatur/symbol er spennende, så jeg lagde min egen

 

I går var jeg med på en spirituell happening på Zoom.

Jeg har hatt sånn motstand i over et år, mot å være med på forelesninger.

Jeg føler det er slitsomt å konsentrere seg.

Jeg var med på flere like etter coronaen kom, men etter det har det vært stopp.

I går tok jeg tak i det og ble med.

Og det er jeg glad for.

 

Der ble det blant annet snakket om symboler.

At man kan lage seg egne symbol, en signatur

Jeg har jo hørt snakk om bedrifter som får hjelp med logoer, men aldri tenkt på å lage et eget.

Alle ord har jo energi og hvert bokstav sitt tall i numerologien.

Det er energi i alt vi gjør.

Merkelig, ikke sant?

Jeg er en STOR egoist

 

Og akkurat nå, i dette øyeblikk, ser jeg også en sammenheng.

Det samme temaet har gått igjen i innleggene denne uken.

Energi og sammenhenger og skaperkraften vår.

Er ikke det merkelig eller?

Og så kommer dette med å lage et eget symbol.

Jeg visste jo ikke dette på forhånd før jeg ble med på happeningen.

Og de to første blogginnleggene hadde jeg jo da publisert.

Bestandig morsomt med sånn synkronitet.

 

Vi fikk vite at vi skulle bruke navnet vårt.

Jeg er jo Lillasjel inni meg og bruker jo det navnet når jeg skriver readinger(Lillasjelord) og når jeg tegner.

 

Jeg tegner symbolbilder på bestilling.

Det er også en form for reading.

Jeg tegner ulike symbol som har med vedkommendes liv å gjøre.

Jeg har brukt et lilla hjerte som signatur.

Derfor kom hjertet til meg med en gang jeg tenkte signatur.

Lillasjel og hjerte hører sammen.

Jeg følger alltid stemmen i hjertet.

Lillasjel ble gitt meg i en drøm.

Det hadde egentlig ikke sammenheng med drømmen.

Jeg bare drømte at Lillasjel ble sagt.

Når jeg strevde med å finne bloggnavn, dukket Lillasjel opp igjen.

Det er ikke et navn jeg selv ville ha funnet på.

Jeg ville ment det var suppete og kleint og langt fra meg.

Når jeg senere fikk vite at i numerologien blir Lillasjel 11, så var det enda mer morsomt.

11 er et såkalt mestertall i numerologien.

 

Vel jeg kjente at signatur det ville jeg ha.

Vi skulle bruke store bokstaver.

Jeg tenkte hjerte og ha bokstavene inni.

Vi skulle også ha hver bokstav kun en gang.

Jeg tegnet hjerte og det slå meg, hva gjør jeg med S.

Vel den svingte seg lett den S-en og etter det, ble det enkelt.

Når strekene til E kom, så var jo også L og I, i boks, J var der.

Jeg manglet bare A og den var akkurat der jeg hadde lurt på om jeg skulle kutte hjertet.

Selvfølgelig skulle jeg ikke det, for der nede kom A-en.

Jeg brukte kanskje 5 minutter.

Og jeg kjente noe magisk, rart noe skjedde i det jeg så denne signaturen.

Jeg ble faktisk litt rørt.

Jeg tenkte hmmm, dette er jo deg.

Jammen gjør du mye rart, sier jeg til meg selv.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg