Jeg er en STOR egoist

Jeg er en stor egoist.

Ja, det er jeg.

Jeg vil ha det best mulig på alle måter.

Og jeg vet hvordan jeg får det.

Det er så enkelt at alle kan lære det.

Hadde jeg bare visst det når jeg var ung.

 

Det er nemlig så enkelt at alt er energi.

Du har hørt om magnetismen?

Vi er som magneter.

Vi tiltrekker oss det vi tenker på og det vi sender ut.

Vel, da er det enkelt ikke sant?

Det du sender ut, får du tilbake.

Du er som en magnet.

Tenk litt på det.

Hva sender du ut.

 

Hva gjør jeg, egoisten.

Jo jeg sender ut det jeg vil ha tilbake.

Og jeg får det.

Ting legger seg til rette for meg.

 

At alt ikke er rosenrødt sier du?

Nei, selvfølgelig ikke.

Noe må vi få så vi kan lære av det.

Alt vi erfarer, former oss jo som mennesker.

Men når vi har lært, ja da går alt så mye bedre.

Ikke er jeg like flink bestandig heller.

Jeg kan falle i surmulingsgryta jeg også.

Dessuten skal jo det negative sluses ut.

Ingenting skal fortrenges.

Hadde jeg ikke hatt mine utfordringer i livet, ville jeg jo ikke skjønt dette heller.

 

 

Så jeg er en stor egoist.

Hele tiden jobber jeg med å ha fokus på hva jeg ønsker meg.

Jeg sender gode tanker ut i luften i trygg forvisning om at de treffer noen og kommer tilbake til meg.

Det er akkurat som når du søker på Google etter noe og så dukker det opp foran deg.

Kanskje tror du ikke på meg?

Hvis du følger bloggen min, ser du at det stemmer.

Der skriver jeg jo om alt som ordner seg til det beste for meg.

Bøker, reiser, menneskemøter, en overflod av gleder.

Og hvis du ikke tror det funker, bli en egoist selv.

 

Prøv det noen måneder og se hva som skjer.

Det er til og med helt gratis.

Men da må du kunne evne å se for deg i hodet at det skjer.

Du kan ikke gå rundt å tenke dette tror jeg ikke på.

Du må se for deg bilder i hodet ditt, gode bilder av det du ønsker.

Og husk det gjelder også tankene om andre mennesker.

Går du rundt og irriterer deg, da får du flere irritable mennesker midt i fleisen.

Klager du over dårlig service over alt, vær så god, her har du det.

Så velg selv hva du vil ha.

Vil du bli en egoist som meg som ønsker meg alt godt i livet.

Velkommen i gjengen.

I dag

 

ps. Siste ønsket mitt jeg la ut i desember. Det var noe jeg ønsket meg. Jeg sa ut i luften at det ønsker jeg meg. Og før jeg hadde begynt å lete etter butikker og pris, kom det en melding fra noen som ikke hadde peiling på at jeg hadde sendt ut ønske. Og vips, før desember var over, hadde jeg det på plass. Mirakuløst. Deilig å være egoist.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg