Nei, jeg er ikke fyllesyk

For en hjemmeværende er jobben å skape innhold i dagen.

Det har jeg heldigvis ingen problem med å få til.

I går gikk jeg tur, det gjør jeg slett ikke i dag.

Den kom ikke i dag heller

Frykten for nederlaget.

Etter at jeg satt litt for lenge opp i går, for jeg bare måtte lese ut boken min og jeg bare måtte spille Candy Crush, for jeg hadde en time med kulørtkuler, (ja uforståelig hvis du ikke spiller, men det er et hjelpemiddel så du lettere greier brettet), så føles det som jeg er fyllesyk. Helt uten alkohol.

Jeg har Lillasjelarbeid utover dagen,  så da hviler jeg litt nå først.

Egentlig er det et godt tegn, for det kan nok hende “slitenheten” er fordi energiene bygger seg opp her. (Sikkert også uforståelig hvis du ikke har kjent det selv)

Når jeg skriver Lillasjelord og har healinger, særlig de med åndebesøk, da endrer energiene seg i rommet.

Da kjennes det fysisk på kroppen.

Selv om jeg sitter i ro, er det mye å sysle med.

Jeg fikk lest ut Ditt fravær er mørke i går kveld.

Den skal jeg skrive omtale av.

Den krever konsentrasjon ved lesing, så nå fant jeg frem en forhåpentligvis lettlest en, Klubben for lykkelige avslutninger.

Leseeksemplarer, plikter jeg å skrive når jeg har fått de.

Jeg skal også skrive om topp 5, krimbøker i fjor.

Og så var det den ryddingen i papirer jeg ikke på langt nær ble ferdig med i går.

 

 

Takk og lov sier jeg, for at jeg forstod at jeg ikke kunne begynne på noe 30 dagers omstart med Berit Nordstrand.

Jeg har ikke nubbsjans i havet en gang, til å begynne med diett.

Nei, jeg har nok med å få summet meg litt her nå på nyåret, komme i orden og så begynne å studere omstart, i små porsjoner.

Hvis jeg skal klare å gjennomføre det, må jeg ha alt tilrettelagt og ha en plan.

Lære meg fermentering, står derfor på planen, men ikke denne uken.

Hvis jeg får unna det som må gjøres først, kan jeg kanskje begynne studiene i slutten av neste uke.

Jeg vil ta dere med på den reisen også.

Alt er lettere å motivere seg til, når man kan få dele det med noen.

Jeg deler derfor med deg jeg.

I dag

 

Tutta har også sine oppgaver, nemlig å slappe av til våren kommer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg