Når man ikke vet hvilken dag det er


I går var det tirsdag her.

Påsketirsdag med pensjonisten og barna

I dag er det onsdag.

Nei har du hørt slikt tull.

Det er i dag det er tirsdag.

Er det ikke herlig?

Når dagene går,  uten av det er noe spesielt som skjer.

Jeg og Mathias drakk opp blåbærsmoothien og jeg lagde meg te.

Når en kopp te blir til en treretter

Jeg må få kostholdet opp og gå igjen etter ferie.

Og etter påske, blir det ny diettrunde.

 

Formen har vært bånn i bøtta,  etter at jeg kom hjem.

I dag når jeg våknet, å var jeg sikker på at jeg fikk ett eller annet.

Tjukk i halsen og kroppsverk.

Men det var nok bare en slik vanlig break down, som kroppen min bruker å ha.

Utover dagen er jeg blitt mye bedre.

Og at kostholdet påvirket humøret, ja det er jeg overbevist om.

Uten at jeg skal påstå det, tror jeg syrebalansen i kroppen, påvirker oss mentalt.

 

Jeg trekte rent på sengene, uten å måtte sette meg på senga og hvile.

Å nei, det betyr ikke at jeg var flink, bare bedre form.

Jeg reagerer ofte litt krast, når folk sier jeg er flink.

 

 

I dag blir det nesten hele gjengen på panert sei.

Nam, det var godt.

Fisken er gratis, men jeg brukte 4 egg, skrekk og gru.

Omtale skrevet. God krim.

Kanskje når jeg å lese disse to i mars.


Jeg har jobbet med aprilpresentasjon, tema nyheter.

Men er ikke helt ferdig.

Men har litt tid på meg, skal ikke være ferdig før 31.mars.

I kveld skal jeg hente pakke på posten og jeg har bestilt 2 poser TooGoodToGo.

Da får dere se hva som er i de i neste innlegg.

Jeg synes det er litt spennende jeg.

Vi skal på rema og påskehandel samtidig, så jeg kan slappe av i morgen.

Da er vi enig om at det er tirsdag.

I dag

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg